-
Postów
208 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Lubi
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
SO
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Lubi
0
Reputacja
-
Też właśnie gdzieś doczytałem że to sterujący tak cyka
-
Na Ruvillach też się jeździ nie narzekam, a za 65zł za szt.
-
,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho?? Po wymianie końcówek wtrysków chodzi tak bardziej twardo, ale klekotem to bym tego nie nazwał bardziej takie cykanie.
-
Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie robione ponad rok temu narazie jest OK
-
Ori jest niebieski ...(błękit) Mnie jak padł ori kupiłem coś takiego i hula bez zarzutu... Zakupiłem zamiennik za 32zł, działa dobrze wskazówka już nie skacze (jak to sie zdarzało przy starym).
-
w AFN jaki kolor czujnika ?
-
100zł od sztuki ?
-
Mogą bić tarcze przez takie coś czy raczej to niema nic wspólnego ?
-
Mam to samo musi Ci słabo trzymać lewe koło i puszcza. Ja mam tak z prawej, jak doj*b.. mocno ręczny to cisza, a jak na 3 ząbki to prawe trzyma , a lewe przepuszcza
-
A czy przy tych objawach z hamulcami zakładając że to przez Serwo, może byc słabe podciśnienie sterujące np turbo?
-
Panowie szukam mechanika który jest w stanie sprawdzić ciśnienie na pompie wtryskowej, ewentualnie ją zregenerować, macie kogoś do polecenia ?
-
Czyli lepiej dać parę złoty więcej na ferodo, dzięki panowie
-
Jest jakaś regulacja na jarzmach żeby to ustawić?, bo ja mam podobnie jak kolega
-
Panowie jeździ ktoś na komplecie tarcze+klocki MasterSport (przód)? bo podobno piszczą bardzo.
-
Termostat do wymiany, cały czas masz mały obieg