tajesi1003 3 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 (edited) Witam.Panowie proszę o rade a więc chce wymienić turbine ponieważ kończy swoją żywotność I nie wiem czy regenerowac czy szukać jakiejs innej większej np BRD??Audi AFN 110fps 98r B5 Jeżeli zdaniem mechaniorów turbina jest jeszcze w dobrej kondycji bo nie puszcza oleju i samochód nie kopci ,a ciagle zapiekaja mi sie lopatki ten problem mam juz od roku pokreslam ze turbo bylo czyszczone z 3razy, efekt do miesiaca Edited December 9, 2014 by tajesi1003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Zrobiłbym w ten sposób pozbył się katalizatora ze srodka wyjął wtryski i dał do sprawdzenia z reguły nie ma takiej opcji żeby co miesiąc turbo czyścić.Pewnie wtryski leja silnik nie przepala paliwa .Ja po czyszczeniu śmigam już cztery lata Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hezen 24 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 Albo turbo zapchane przez dziadkową jazdę Link to comment Share on other sites More sharing options...
tajesi1003 3 Posted December 10, 2014 Author Share Posted December 10, 2014 Kontaktowalem sie z firma która zajmuje się regeneracją turbin i mechanik stwierdził że turbo delikatnie przepuszcza od strony gorącej spala olej i dlatego występuje problem z zabruduczonymi łopatkami czyli turbo do regeneracji:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubi 0 Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie robione ponad rok temu narazie jest OK Link to comment Share on other sites More sharing options...
tajesi1003 3 Posted December 28, 2014 Author Share Posted December 28, 2014 Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie robione ponad rok temu narazie jest OK ,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisarz1980 0 Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 Regenerować jak najbardziej . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubi 0 Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie robione ponad rok temu narazie jest OK ,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho?? Po wymianie końcówek wtrysków chodzi tak bardziej twardo, ale klekotem to bym tego nie nazwał bardziej takie cykanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hezen 24 Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 (edited) Przy sprawnych wtryskach nie lejących, silnik będzie na pewno równiej pracował gdyż lejące wtryski mają nierówne ciśnienia przez co dawki jakie ecu musi na każdym z nich ustawić są po prostu rozjechane. A cykanie w AFN'ach to nic innego jak dźwięk z wtrysku sterującego;) Edited December 29, 2014 by Hezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubi 0 Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Też właśnie gdzieś doczytałem że to sterujący tak cyka Link to comment Share on other sites More sharing options...
tajesi1003 3 Posted December 30, 2014 Author Share Posted December 30, 2014 chyba najlepszym pierwszym krokiem to bedzie regeneracja turbo,a dopiero pozniej sprawdze wtryski bo to tez troszke kosztuje;)a wiem napewno ze juz pojawil sie luz na wirniku w turbince bo na zimnym silniku slychac juz (pogotowie gdzies w oddali) taki dziwny odglos:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelone28 0 Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Przy sprawnych wtryskach nie lejących, silnik będzie na pewno równiej pracował gdyż lejące wtryski mają nierówne ciśnienia przez co dawki jakie ecu musi na każdym z nich ustawić są po prostu rozjechane.A cykanie w AFN'ach to nic innego jak dźwięk z wtrysku sterującego;) w silnikach z pompą wtryskową "ecu" jak to kolega nazywa steruje parametrem dawki i konta wtrysku a korekty na vagu to nic innego jak prędkość kontowa silnika podzielona na poszczególne cykle pracy cylindrów to o czym piszesz mają silniki nowszej konstrukcj np. z pompowtryskiwaczami lub CR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now