tajesi1003 3 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Witam.Panowie proszę o rade a więc chce wymienić turbine ponieważ kończy swoją żywotność I nie wiem czy regenerowac czy szukać jakiejs innej większej np BRD??Audi AFN 110fps 98r B5 Jeżeli zdaniem mechaniorów turbina jest jeszcze w dobrej kondycji bo nie puszcza oleju i samochód nie kopci ,a ciagle zapiekaja mi sie lopatki ten problem mam juz od roku pokreslam ze turbo bylo czyszczone z 3razy, efekt do miesiaca Edytowane 9 Grudnia 2014 przez tajesi1003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zrobiłbym w ten sposób pozbył się katalizatora ze srodka wyjął wtryski i dał do sprawdzenia z reguły nie ma takiej opcji żeby co miesiąc turbo czyścić.Pewnie wtryski leja silnik nie przepala paliwa .Ja po czyszczeniu śmigam już cztery lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Albo turbo zapchane przez dziadkową jazdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajesi1003 3 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Kontaktowalem sie z firma która zajmuje się regeneracją turbin i mechanik stwierdził że turbo delikatnie przepuszcza od strony gorącej spala olej i dlatego występuje problem z zabruduczonymi łopatkami czyli turbo do regeneracji:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubi 0 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie robione ponad rok temu narazie jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajesi1003 3 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie robione ponad rok temu narazie jest OK ,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz1980 0 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Regenerować jak najbardziej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubi 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie robione ponad rok temu narazie jest OK ,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho?? Po wymianie końcówek wtrysków chodzi tak bardziej twardo, ale klekotem to bym tego nie nazwał bardziej takie cykanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Przy sprawnych wtryskach nie lejących, silnik będzie na pewno równiej pracował gdyż lejące wtryski mają nierówne ciśnienia przez co dawki jakie ecu musi na każdym z nich ustawić są po prostu rozjechane. A cykanie w AFN'ach to nic innego jak dźwięk z wtrysku sterującego;) Edytowane 29 Grudnia 2014 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubi 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Też właśnie gdzieś doczytałem że to sterujący tak cyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajesi1003 3 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 chyba najlepszym pierwszym krokiem to bedzie regeneracja turbo,a dopiero pozniej sprawdze wtryski bo to tez troszke kosztuje;)a wiem napewno ze juz pojawil sie luz na wirniku w turbince bo na zimnym silniku slychac juz (pogotowie gdzies w oddali) taki dziwny odglos:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Przy sprawnych wtryskach nie lejących, silnik będzie na pewno równiej pracował gdyż lejące wtryski mają nierówne ciśnienia przez co dawki jakie ecu musi na każdym z nich ustawić są po prostu rozjechane.A cykanie w AFN'ach to nic innego jak dźwięk z wtrysku sterującego;) w silnikach z pompą wtryskową "ecu" jak to kolega nazywa steruje parametrem dawki i konta wtrysku a korekty na vagu to nic innego jak prędkość kontowa silnika podzielona na poszczególne cykle pracy cylindrów to o czym piszesz mają silniki nowszej konstrukcj np. z pompowtryskiwaczami lub CR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się