Jump to content
IGNORED

turbo wymiana


tajesi1003
 Share

Recommended Posts

Witam.Panowie proszę o rade a więc chce wymienić turbine ponieważ kończy swoją żywotność I nie wiem czy regenerowac czy szukać jakiejs innej większej np BRD??
Audi AFN 110fps 98r B5

Jeżeli zdaniem mechaniorów turbina jest jeszcze w dobrej kondycji bo nie puszcza oleju i samochód nie kopci ,a ciagle zapiekaja mi sie lopatki ten problem mam juz od roku pokreslam ze turbo bylo czyszczone z 3razy, efekt do miesiaca

Edited by tajesi1003
Link to comment
Share on other sites

Zrobiłbym w ten sposób pozbył się katalizatora ze srodka wyjął wtryski i dał do sprawdzenia z reguły nie ma takiej opcji żeby co miesiąc turbo czyścić.Pewnie wtryski leja silnik nie przepala paliwa .Ja po czyszczeniu śmigam już cztery lata

Link to comment
Share on other sites

Albo turbo zapchane przez dziadkową jazdę :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Kontaktowalem sie z firma która zajmuje się regeneracją turbin i mechanik stwierdził że turbo delikatnie przepuszcza od strony gorącej spala olej i dlatego występuje problem z zabruduczonymi łopatkami czyli turbo do regeneracji:/

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie :facepalm: robione ponad rok temu narazie jest OK

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie :facepalm: robione ponad rok temu narazie jest OK

,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho??

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem turbo do wymiany i zmieniłem na AWX i po jakimś czasie VNT zawaliło.. Wykręciłem wtryski zawiozłem do gościa żeby sprawdził, 3szt lały i to konkretnie :facepalm: robione ponad rok temu narazie jest OK

,dlatego to moze tez byc przyczyna tego ze silnik czasami chodzi jak klekot a czasami przy dodawaniu gazu ladnie cicho??

Po wymianie końcówek wtrysków chodzi tak bardziej twardo, ale klekotem to bym tego nie nazwał :) bardziej takie cykanie.

Link to comment
Share on other sites

Przy sprawnych wtryskach nie lejących, silnik będzie na pewno równiej pracował gdyż lejące wtryski mają nierówne ciśnienia przez co dawki jakie ecu musi na każdym z nich ustawić są po prostu rozjechane.

A cykanie w AFN'ach to nic innego jak dźwięk z wtrysku sterującego;)

Edited by Hezen
Link to comment
Share on other sites

Też właśnie gdzieś doczytałem że to sterujący tak cyka :decayed:

Link to comment
Share on other sites

chyba najlepszym pierwszym krokiem to bedzie regeneracja turbo,a dopiero pozniej sprawdze wtryski bo to tez troszke kosztuje;)a wiem napewno ze juz pojawil sie luz na wirniku w turbince bo na zimnym silniku slychac juz (pogotowie gdzies w oddali) taki dziwny odglos:)

Link to comment
Share on other sites


Przy sprawnych wtryskach nie lejących, silnik będzie na pewno równiej pracował gdyż lejące wtryski mają nierówne ciśnienia przez co dawki jakie ecu musi na każdym z nich ustawić są po prostu rozjechane.

A cykanie w AFN'ach to nic innego jak dźwięk z wtrysku sterującego;)

w silnikach z pompą wtryskową "ecu" jak to kolega nazywa steruje parametrem dawki i konta wtrysku a korekty na vagu to nic innego jak prędkość kontowa silnika podzielona na poszczególne cykle pracy cylindrów to o czym piszesz mają silniki nowszej konstrukcj np. z pompowtryskiwaczami lub CR

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...