sunset Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 witam panowie mam problem z temperatura,a mianowicie caly czas na desce pokazuje mi od 70 do 75 stopni.Sprwdzalem na klimatroniku i na kanale 49 pokazuje tak jak na desce,a na 51 po 5km caly czas 90 stopni.Wymienilem juz termostat na nowy z ASO(sprawdzany przed zalozeniem) i nadal to samo.Prosze Was o jakies rady?Z gory dzieki
sony_dark Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 czujnik temperatury cieczy 4 pinowy do sprawdzenia i w razie czego do wymiany. Jak masz dostęp do Vaga to sprawdź.
Lubi Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Podepnę się pod temat , co prawda AFN ale to chyba niema różnicy w tej kwestii . Jak podpinam waga na zimnym silniku pokazuje mi temperatury: Paliwa 9.0 , Powietrza 6.4 , Cieczy 0.9 = czujnik cieczy do wymiany ?
swift301 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam. Tez mam AJM i mam podobny problem lecz temperature mam 110 Stopni a Węże od chłodnicy i sama chłodnica zimna i płyn w zbiorniczku tez zimny;/ nie wiem co mu jest. Po 10 km osiąga temp. 90 i po następnych 5 km skacze na 110 później spada i tak w kolo;/ czy moglibyście pomóc? Proszę o wyrozumiałość jestem nowy i nie chciałem syfic tutaj. Z Góry dzięki:)
Lubi Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam. Tez mam AJM i mam podobny problem lecz temperature mam 110 Stopni a Węże od chłodnicy i sama chłodnica zimna i płyn w zbiorniczku tez zimny;/ nie wiem co mu jest.Po 10 km osiąga temp. 90 i po następnych 5 km skacze na 110 później spada i tak w kolo;/ czy moglibyście pomóc? Proszę o wyrozumiałość jestem nowy i nie chciałem syfic tutaj. Z Góry dzięki:) Termostat do wymiany, cały czas masz mały obieg
StrusQ Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Ja bym stawiał na czujnik temperatury.Cos takiego:CZUJNIK TEMPERATURY WODY AUDI A3 A4 A6 A8 ORYGINAŁ (3752742731) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Maik78 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 W moim audi 116 Ps pompowtrysk silnik słabo osiąga temperaturę a wręcz ociężale poza tym zbiornik wyrównawczy płynu jest zimny , ale ogrzewanie w samochodzie jest i to szybko nawet teraz jak temp jest na dworze koło 0 stopi a samochód stoi w blaszance po wyjechaniu z garażu po około 1 min. leci z nagrzewnicy w środku sam ciepławe powietrze ,kiedy osiągał 90 stopni i stało się na światłach z 2 min. to temperatura spadało na 75-80 stopni jak się ruszyło to po 2 km temeratura wracała na 90 stopni, termostaty zmieniany 2 razy na Wahlera i czujniki temperatury ( na króćcu ) zmieniany 2 razy na oryginalne i wkładane tyły też do innego samochodu i pokazują dobrze w innym samochodzie , zrobiony test po wyjęciu czujnika z króćca był podłączony do instalacji elektrycznej podgrzany opalarką to temperatura na liczniku jest pokazywana jak należy , 1 kiedy silnik osiąga 90stopni dolny wąż do chłodnicy jest zimny ale górny jest gorący 2. w zbiorniku jest płyn zimny i nie ma ciśnienia odkręcając korek zbiornika wyrównawczego 3. węże od chłodniczki olejowej są gorące a jeden z nich jest połączony z nagrzewnica a dokładnie z wężem powrotnym nagrzewnicy i co to może być ?? podejrzewam albo pompa wody lub przypchany któryś wąż lub chłodnica wody zapchana . Proszę o jakieś sugestie bo już mi ręce opadają , z góry dzi
sunset Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 problem rozwiazany,3 termostat okazal sie dobry,teraz autko po przejechaniu 8 km na klimatroniku kod 49 pokazuje 89 i na tablicy takie samo wskazanie:banan:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się