krupskim Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Czy klimatronik z B7 z anglika będzie bez problemu działal po zamontowaniu w B7 z Niemiec. Ewentualnie jak wygląda sprawa z klimatronikiem z cabrio B7- jak zrobić by grzała tylna szyba po zamontowaniu do sedana. Chodzi o to ,że jest robiona przekładka z anglika , i po zamontowaniu klimatronika II DIN z B7 wyskakuje błąd grzania tylnej szyby. Już myślałem że klimatronik jest z Cabrio , ale w/g ETKi w Cabrio sa takie same klimatroniki jak w sedanie czy avancie. Ten co robi przekładkę twierdzi ,że oryginalny klimatronik z anglika po przełożeniu nagrzewnicy europejskiej nie działa? Jest tu jakiś myk aby to zaczęło hulać , czy macher jest do luftu?
elmo814 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 moze byc problem wiecej info na forum angliki, w b6 tak miałem ze angielski klimatron pod eu instalacje nie hulał, trzeba było przerabiac instalacje i wtedy dziala , z tego co pamietam jakies 2 kable sie mostkuje , szasza z forum wicej sie wypowie- przerabiał to
mikołaj Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 U mnie w b6 działa angielski klimatronic. A ten z cabrio trzeba przekodować Kodowanie: * 00?xx: Chassis o 0 = Sedan/Avant o 1 = Cabrio * 00x?x: Heated Windshield o 0 = Heated Windshield not installed o 1 = Heated Windshield installed * 00xx?: Sunroof o 0 = No Sunroof OR Normal Sunroof o 1 = Sunroof with Solar Cells
pawel1806 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Jest problem z obiegiem wewnętrznym, musisz odłączyć kable od OW lub odkręcić silniczki i ustawić klapy w pozycji otwarte, a tak co do reszty to działa normalnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się