bartek123415 0 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 posiadam silnik 1.9 TDI kupiłem już dokładkę na 2 wydech teraz zostało tylko zmiana wydechu.. Co o tym myślicie żeby ktoś mi udziergał wydech cały z kwasówki?? i pytanie czy od środkowego wydechu do końca dać przelot czy od kolektora?? Robił ktoś może już z kwasówki coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 mialem w 1.8t przelot od poczatku i trzeba bylo wstawic srodkowy bo leb urywalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 ja zamiast srodkowego mam przeloowy ale z dodatkowym wyciszeniem, koncowy ori, brak kata... i dalej dla mnie jest troche przy glosno w trasie powyzej 130km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek123415 0 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 a jak by dał środkowy a końcowe przelot? ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ---------- robił ktoś tak może w 1.9? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 szkoda zachodu jak chcesz kwasa to kup jakis dedykowany uklad , jak chcesz juz cos zmienic to ewentualnie koncowe puchy i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemko8 1 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 w moim przypadku jak robiłem wydech z kwasu na początku były wycięte katy, komorowy tłumik środkowy i końcowy przelotowy eisenmanna. Ta konfiguracja nie była najlepsza, było głośno i dzwięk był bardzo metaliczny. Ale po wrzuceniu w miejsce katów strumienice oraz zamiast końcowego eisenmanna komorowy wydech się wyciszył i jest oki. z tym że ja mam benzynę a ty tdi, nie wiem jak by to u cb brzmiało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy2326 0 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś sie do kolegi z forum juby_p,dobry jest w te klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek123415 0 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 dzięki chłopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chomiczesq 0 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 w 1.9 jesli zrobisz przelot bedziesz miał okropny dzwiek cofki z turbiny... poszukaj sobie po YT na krótką chwile jest to fajne ale czy na dłuższa(?) zostaw katalizator to uchorni cie to przerd tym "gołębiami" co do głośności to co kto lubi ja u siebie w 2.5 v6 mam od poczatku do konca sama rure i w srodku jest cisza a na zewnatrz jest pięknie... diesel to nie benzyna i tutaj glosno nie bedzie... ale w 1.9 robienie calego przelotu osobiscie bym odpuscil koleszka sobie taki zafundowal w borze 130 konnej wlasnie 1.9 i poprostu padaka pojezdzil miesiac i mial dosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek123415 0 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 dzięki za info to lukne na wydech od 1.8t dam to może dźwięku takiego nie bd ale bd ładnie wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się