Digress 0 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam jak w temacie nie wiem czy czasem przepływomierz mi nie poszedł.. :/ dodam egr zaślepiony nawet gdy jadę dane parametry nie są takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Na podstawie tego screena nie można stwierdzić czy przepływka sprawna.. tutaj masz log na postoju a do przepływki trzeba sie przejechać.. Tutaj masz EGR i ciśnienie doładowania... Zrób logi wg tematu tutaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digress 0 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Za jakieś pół godz wstawię logi .. ---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:08 ---------- Wiec tak logi : przepływa Turbo Log (0 - 000) na jałowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Ja tutaj nie widzę nic złego... skąd stwierdzenie o przepływce? tzn Ty napisałeś że nie wiesz czy... a odczuwasz coś na aucie ?? Auto ma program/chip ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digress 0 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Auto nic nie ma robione . zdziwiło mnie spalanie . rozumiem że zima i troche więcej będzie palił ale zdaje mi się że parametry przepływki powinny być stałe .a nie tak jak u mnie . jedyną rzeczą którą mam zrobione to nie mam kata i egr off. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Te zwiększenie zużycia to po zaślepieniu egr ? Czy już miałeś zaślepiony i nagle się zwiększyło ? Nie wiem czy dobrze myślę, jeśli nie to koledzy poprawcie mnie. Wydaje mi się, że gdy zaślepiony jest egr to wtedy silnik zasysa tylko świeże i zimne powietrze, a nie ciepłe spaliny i dlatego może więcej palić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Auto nic nie ma robione . zdziwiło mnie spalanie . rozumiem że zima i troche więcej będzie palił ale zdaje mi się że parametry przepływki powinny być stałe .a nie tak jak u mnie . jedyną rzeczą którą mam zrobione to nie mam kata i egr off. Kolego ..A ile Ci to pali ? że twierdzisz ze za dużo:wink: Może masz z ciężką nogę Według mnie masz coś nie halo bo turbo wolno wstaje Jeśli chcesz się dowiedzieć coś więcej to zrób KOMPLET!!! logów i zamieść je w odpowiednim dziale a Koledzy na pewno spojrzą Ci na nie i podpowiedzą co masz nie tak .... Inaczej to nikt nie będzie strzelał w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 sprawdz dolot bo Ci przeplywka cos za duzo mierzy powietrza. Wyglada na jakas dziurke w wezu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Szukaj dziury w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digress 0 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 dzięki za rady jutro poszperam w autku jak nic nie znajdę zapodam komplet logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Kolego, a tak wogóle to odczułeś jakikolwiek spadek mocy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Poruszaj sztangą turbosprężarki. Zobacz czy płynnie Ci chodzi. W tym sensie, że jak pociągniesz do góry maxymalnie to ciągle będziesz musiał użyć jednakowej siły. W innym przypadku turbo/gruszka to sprawdzenia. Możesz też go przegonić na trasie i sprawdzić czy to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digress 0 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 turbo po czyszczeniu i ustawianiu miałem z tyg temu . po odślepieniu Egr'u parametry przepływki wróciły do normy .czyli nie jak pisali koledzy dziura na dolocie czy coś z gruchom .wszytko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 turbo po czyszczeniu i ustawianiu miałem z tyg temu . po odślepieniu Egr'u parametry przepływki wróciły do normy .czyli nie jak pisali koledzy dziura na dolocie czy coś z gruchom .wszytko jest ok Hmmmm ...ciekawe rzeczy wypisujesz ....no to pochwal sie logami i sie okaże czy wszystko jest ok.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digress 0 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 owe logi masz podane wyżej .. Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 turbo nadal wstaje baardzo pozno. Byc moze jednak nie jest dobrze ustawiona sztanga. Skroc ja troche. A logi z przeplywki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digress 0 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 no dziś już nie chce mi się auta gonic by zrobić logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 i bardzo słusznie... kłodka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi