Labiel 10 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Cieszę się że obyło się bez większych kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawełrśl 0 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Mimo banalnej awarii dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczapa4 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam. Chciałbym pokrótce przedstawić mój problem.. problemy z moją audi a4 1.8b/gaz 1996 adr zaczeły się w momencie kiedy to podczas jazdy silnik dostał dziwnych wibracji( do dnia dzisiejszego robiło się tak może z 6 razy). tzn. wibrował strasznie a po dodaniu gazu coś stukało na dole silnika i tak się dusił ż nie dało się jechać. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta wibrację ustały . Ale to był początek problemów... Bo po tej akcji z wibracjami auto na biegu jałowym faluje kręci się i tylko do 5 tys obrotów na każdym biegu(max prędkość 160km/h0. Ogólnie to odczuwa się jakby audi miało 80 koni. Dzieje się tak na gazie i na benzynie. Podłączałem auto pod komputer 3 razy, a dwa razy wyświetliło błąd przepustnicy. Jako jedyny błąd. Zrobiłem adaptację przepustnicy oczywiście najpierw czyściłem, wymieniłem świece, czyściłem przepływkę, wyciełem kata i wymieniłem poduszki pod silnikiem. i trochę mi się pomysły skończyły, a więc proszę was koledzy o pomoc. Może ktoś z was podsunie jakiś sensowny pomysł co możę być przyczyną tego że auto kręci się tylko do 5 tys obrotów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 A nie chodzi czasem na 3 gary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczapa4 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 jest właśnie takie wrażenie jakby tak chodził. A jak to dokładnie sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Wykręcasz świecę i sprawdzasz która jest mokra. Ewentualnie odpinasz mu po kolei po jednym wtrysku. Tam przy którym nie będzie różnicy w pracy to ten który nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczapa4 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Jutro spróbuje tak zrobić A przyczyną tych wszystkich akcji może być wadliwa przepustnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Raczej nie. Przepustnica to falowanie, brak reakcji na gaz, duszenie się itp Nie ma raczej wpływu na to że będzie nie palił na jedne z cylindrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczapa4 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Bo na zimnym silniku tak do temp. 50 stopni silnika auto ma w miarę moc. a jak się rozgrzeje to jest masakra. Jutro zacznę sprawdzać wtryski. Jakieś pomysły co trzeba jesz cze sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Najpierw trzeba ustalić skutek. Potem będzie szukanie przyczyny. Jeśli nie będzie faktycznie palił na któryś z cylindrów to trzeba sprawdzić po kolei - czy dostaje jest iskra, czy jest pb. W zależności czego będzie brakować to dalej szukamy: cewak, instalacja, ECU. Ewentualnie ciśnienie na tym cylindrze itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Rugała 0 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 miałem identyczne objawy wyskoczył mi ten sam błąd co Tobie http://a4-klub.pl/1-8-211/ginie-google-page-rankingad-czasie-jazdy-odpala-310265/ wymieniłem teraz cewkę, odpukać pracuje prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczapa4 0 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 dzięki wielkie. za pomoc. A jak można sprawdzić cewki pod kątem, że jest nie sprawna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Rugała 0 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 tu masz cewkę z modułem razem, osobiście niebardzo wiem jak sprawdzić, raz chodziła raz nie, znajomy elektryk stwierdził,że moduł się ''wali'' ja po prostu podmieniłem drugą,działa ale niech może tez ktoś inny, bardziej obeznany się wypowie:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczapa4 0 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ale też silnik u Ciebie wpadał nieraz w takie dziwne wibracje?, i było słychać stuki w silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musznik 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Prosty sposob; Odpinasz napięcie z każdej ze świec po kolei.Gdy praca silnika się zmienia to znaczy,że dany cylinder pracuje.Operację tę przeprowadzasz na każdym po kolei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imbusek 1 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 A czy mozna odpinac swiece podczas pracy silnika na ssaniu ? I wtryski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Rugała 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ale też silnik u Ciebie wpadał nieraz w takie dziwne wibracje?, i było słychać stuki w silniku? tak do dziś mam ten problem, auto dalej stoi, podmieniłem cewkę dalej to samo.... vag nie pokazuje żadnych błedów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczapa4 0 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Witam wszystkich. Podmieniłem cewki i dalej jest żle. tzn. silnik wkręca się do 5 tys obrotów i delikatnie faluje nie ma mocy. Znajomy podłączył komputer do mojego auta, i do takiej samej audi w celu porównaniu parametrów. U mnie wskazania czujnika halla były na plusie, a u znajomego na minusie, czy czujnik halla może być odpowiedzialny za te drgania silnika i brak mocy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Chyba tak. Hall odpowiada za określenie pozycji wału a to do określenie odpowiedniego momentu wtrysku benzyny i zapłonu. Jak będzie podawał błędne dane to wtrysk będzie następował nie w tym momencie jak i zapłon a to pociąga za sobą kolejne konsekwencje - nieprawidłowa praca, może być spalanie stukowe i takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczapa4 0 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 byłbym wdzięczny jakbyś uświadomił mnie gdzie ten czujnik się znajduje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się