Skocz do zawartości

Rafał Rugała

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafał Rugała

Osiągnięcia Rafał Rugała

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich:) pokrótce chciałbym opisać mój problem zawsze po przejechaniu ok 30 km kiedy silnik jest już dobrze zagrzany, stanę dajmy na to na światłach auto zaczyna się dławić, dłużej przytrzymam go na gazie, problem ustępuje, na krótkich odcinkach nic się nie dzieje.... auto w czystej benzynie bez gazu ostatnio wymieniłem, świece, przewody, druga cewka-stara padła, pompkę paliwa z filtrem mechanik nic nie znalazł, podpiął pod kompa nic nie wyszło, zrobił od nowa adaptacje przepustnicy sondy lambda pozdrawiam
  2. witam mam ten sam problem w 1.8 adr dzieje się tak zawsze po przejechaniu ok 30 km jakby nie chodzil na wszystkie cylindry po dodaniu gazu auto dławi sie i szarpie po czym wszystko jest ok na zimnym silniku nie ma problemów cewka,świece,przewody, filtr paliwa i pompka wymienione.... rece opadaja, ma ktoś jakies pomysły? dodam,ze brak błedów na vag-u
  3. dzięki, spróbuje podmienić i dam znać co i jak
  4. da się go jakoś sprawdzić czy poprostu drugi podmienić?
  5. tak do dziś mam ten problem, auto dalej stoi, podmieniłem cewkę dalej to samo.... vag nie pokazuje żadnych błedów
  6. zmieniona pompka paliwowa i filtr paliwa, przez chwilę było lepiej,przepływka ok, wypiąłem kostkę-praca silnika bez zmian auto nadal po przejechaniu kawałka gubi zapłon i gaśnie,potem wogóle nie odpala, poszukam cewki na podmianę, komputer nie pokazuje żadnych błędów.... ---------- Post dopisany 16-01-2014 at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 21:14 ---------- witam to znowu ja podmieniłem cewkę,przez dzień chodziło wszystko jak powinno, nazajutrz znów to samo w tej chwili auto długo kręci zanim odpali, jak już załapie gaśnie po chwili a z silnika dochodzi dziwny dzwięk, jakby klekot...już nie mam pomysłu jaka może być tego przyczyna, VAG czysty....
  7. tu masz cewkę z modułem razem, osobiście niebardzo wiem jak sprawdzić, raz chodziła raz nie, znajomy elektryk stwierdził,że moduł się ''wali'' ja po prostu podmieniłem drugą,działa ale niech może tez ktoś inny, bardziej obeznany się wypowie:decayed:
  8. miałem identyczne objawy wyskoczył mi ten sam błąd co Tobie http://a4-klub.pl/1-8-211/ginie-google-page-rankingad-czasie-jazdy-odpala-310265/ wymieniłem teraz cewkę, odpukać pracuje prawidłowo
  9. witam interesowałaby mnie cewka zapłonowa do A4 97 rok silnik ADR Jaki koszt? dziękuję i pozdr:wink:
  10. zawór jest ok, nie zasysa powietrza jak opisałeś wyżej dzieje się coś takiego jak na filmiku () jak próbuję go odpalić czasami wcale nie odpali innym znów razem odpali bez problemu a po jakimś czasię znów to się dzieje Nie mam możliwości żeby podmienić przepływkę, czy mogę jakoś ją sprawdzić??? dodam że vag nie pokazał przepływomierza, a błąd z przepustnicą i immobil-co chyba nie ma nic do tego:facepalm:
  11. szwagier podpiął pod vag-a pojawiły się błędy z immobillaizerem i przepustnicą poza tym żadnych innych ---------- Post dopisany at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ---------- jęśli by zasysał jaka może być tego przyczyna? dziś taki zrobię jak podpowiadasz
  12. witam wszystkich:) jestem tu nowy mam takie pytanie otóż mam audi a4 b5 silnik 1.8 adr 125km w czasie jazdy autem zaczyna szarpać i traci ono moc nie chodzi na wszystkie cylindry po czym gaśnie przy ponownej próbie odpalenia kręci ale nie zapala jeśli auto trochę postoi problem na chwilę znika:slina: świece przewody nowe,założona druga cewka-pierwsza padła jakieś pół roku temu - padła druga??? spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? będę wdzięczny za info,dziś podłączę pod kompa,wstawię listę błędów pozdrawiam
  13. kupiłem spray do przyciemniania lamp-wyszło kozak pasuje idealnie do ciemnego auta, co widoczności świateł,zależy jak bardzo je ściemnisz, ja tak średnio to zrobiłem:wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...