miferA4B5 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 looo. W jakim kolorze to swieci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAN_PREZES 0 Opublikowano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Chłopki moja niunia to dieselek 1.9 tdi 110 km jakie proponujecie opony do felg tz rozmiar i profil tylko chyba nie za szerokie by nie mieć problemów z przegubami itp.POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveDaveDave 0 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Przez szerokość nie będziesz zmieć problemów z przegubami, jak już to będzie tarło od źle dobranego ET i szerokości koła, kapcia. Jak już to przeeekładnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Jeśli chodzi o to radio co pytałeś na pierwszej stronie: na drugim zdjęciu masz radio 2DIN z poliftowym tunelem. Jeśli chciał byś coś takiego założyć to po za samym radiem Symphony 2DIN które wyrwiesz za ok. 200zł musisz kupić kompletny tunel czyli ramkę wokół radia i wokół gałki, osłonę tunelu, i tunel przy ręcznym, panel climatronika, przełączniki i przekaźniki. Jest tego trochę więc najlepiej kupić na forum cały komplet za ok. 5 stów i wymienić wszystko. Jak to zrobić masz napisane w warsztacie. Na pewno warto bo efekt jest mega, zawsze możesz też założyć navi ale wyższy koszt. Przy okazji rozbiórki całego tunelu możesz też ogarnąć dekory, carbon albo alcantara, ewentualnie malowanie. Żeby zdjąć ten najdłuższy dekor z deski rozdzielczej trzeba zdjąć schowek i rozebrać cały tunel więc najlepiej zrobić to przy okazji. Kolejny mod aczkolwiek niedrogi i prosty do wykonania to podświetlane kratki nawiewów. Wyrwiesz je za ok. 40zł/komplet, pasują P2P tylko trzeba podciągnąć kabelki żeby świeciły. Tylko nie kupuj z anglika bo szkoda nerwów Edytowane 11 Października 2014 przez Fenrir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBladex 12 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Dlaczego ma nie kupować z angola?hmm ja mam u siebie w aucie i jest spoko..wieje tak jak trzeba itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 A dlatego że zaoszczędzi 10zł a lewą kratkę trzeba dociąć bo będzie ostawać, 2 kratki mają pasek w górę a 3 w dół, a powietrze z nawiewu da się skierować tylko w górę bo kratki są do góry nogami, nie widzę sensu. Ja też mam z anglika bo takie dostałem choć miały być EU, ale świadomie bym ich nie kupił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBladex 12 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 no tak trzeba dociąć i to cała filozofia..a co do powietrza to montuje sie stare kratki i leci tak jak trzeba z pełna regulacja...teraz pewnie taniej sie kupić komplet nawiewów EU...a nie jak wcześniej ponad 100zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 No dobra, ja dałem 40zł za kratki które okazały się z anglika, a za 50-60 można kupić EU. Myślisz że opłaca się bawić w przerabianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 EU i EU... Przecież Anglia leży w Europie wiec was nie oklamuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBladex 12 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 No dobra, ja dałem 40zł za kratki które okazały się z anglika, a za 50-60 można kupić EU. Myślisz że opłaca się bawić w przerabianie? a ile to roboty? 15 mni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Sorki, ale podepnę się z jedny małym pytankiem, jak pociągneliście w przed lifcie kable do podświetlania kratek i pod co podłączyliście te kable? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Sorki, ale podepnę się z jedny małym pytankiem, jak pociągneliście w przed lifcie kable do podświetlania kratek i pod co podłączyliście te kable? możesz np pod guziki np świateł przeciwmgielnych ja tak miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBladex 12 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Sorki, ale podepnę się z jedny małym pytankiem, jak pociągneliście w przed lifcie kable do podświetlania kratek i pod co podłączyliście te kable? możesz np pod guziki np świateł przeciwmgielnych ja tak miałem ja jak dobrze pamiętam to mam podłączone pod kabelek od podświetlanie deski..i moge sobie pokrętłem przy liczniku regulować jasnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 ja myslałem dac pod podswietlanie schowka, tam całyc zas jest prąd od właczenia postojówek pod guziki swiateł przeciwmgielnych odpada bo chce to cały czas miec jak w ori nie po t montuje by to wyłączać. tak też myslałem dać pod jakies podswitlanie teski zeby to tez działało z przyciemnieniem ale nigdy nie przyciemniam wiec nie jest to koniecznosc:) bede musiał tylko znaleźć któreś te kabelki od podświetlania deski bo ciagnac kabel od strony kierowcy aż do schowka to daleka droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 A nie lepiej podłączyć pod bezpiecznik od postojówek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 no ale to też od strony pasażera trzeba ciagnac kabel przez całą szerokość samochodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 ja myslałem dac pod podswietlanie schowka, tam całyc zas jest prąd od właczenia postojówek pod guziki swiateł przeciwmgielnych odpada bo chce to cały czas miec jak w ori nie po t montuje by to wyłączać. tak też myslałem dać pod jakies podswitlanie teski zeby to tez działało z przyciemnieniem ale nigdy nie przyciemniam wiec nie jest to koniecznosc:) bede musiał tylko znaleźć któreś te kabelki od podświetlania deski bo ciagnac kabel od strony kierowcy aż do schowka to daleka droga kolego a jak włączysz światła postojowe to chyba podświetlenie działa Ci tam gdzie masz guzik świateł ? prawda. Ori jak chcesz zrobić to szmacianka itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 kolego a jak włączysz światła postojowe to chyba podświetlenie działa Ci tam gdzie masz guzik świateł ? sorki, nie zrozumiałem za bardzo co masz na myśli chodzi Ci żeby podłączyć to podświetlanie pod podświetlanie guzika przeciwmgielnych? czy żeby włączać podświetlanie nawiewu włącznikiem świateł przeciwmgłowych? bo jestli 1 opcja no to OK, i troszke źle Cię zrozumiałem a jest 2 opcja no to tak bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Ja wpiąłem się za manetką do postojówek. Kabel z bezpiecznikiem rozwidlający się na lewą kratkę i na środkową/prawą. Czy się wepniecie z prawej czy z lewej to i tak trzeba ciągnąć kabel po całej długości bo kratki są 3 a bez sensu trochę wpinać się w różne miejsca. Jest tylko taka kwestia że trzeba zrobić dziurkę w tunelu nawiewu żeby przepuścić kabel. Ja rozgrzewałem gwóźdź zapalniczką i jest cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się