Skocz do zawartości

miferA4B5

Pasjonat
  • Postów

    195
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miferA4B5

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Ochocice (Kamieńsk)

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miferA4B5

0

Reputacja

  1. Chyba to, żeby płyn się właśnie nie pienił[emoji4]
  2. Udało się rozwiązać problem? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  3. Rozumiem, że zdjąłeś wężyk z tego zaworka i go zaślepiłeś jakąś srubką? Czy jakoś inaczej to robiłeś? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  4. Nie znam nikogo, kto zrobił przelot i cos mu dolega z autem.. Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  5. Mowisz o silnikach PB. W Dieslu tego nie ma. Zreszta jak mialem seryjne turbo ajm to robilem logi i przed robieniem wydechu, i po robieniu wydechu. Turbo dzialalo dokladnie tak samo, ani nie pompowalo wiecej, ani mniej.. wstawalo tak samo. Przyrostu mocy nie bylo, zauwazylem tylko delikatnie lepsza reakcje na gaz, co moglobyc mi sie tylko wydawac jak to ma miejsce po modyfikacjach. Od tego, zeby turbo prawidlowo pompowalo jest zawor n75. W dieslu najlepszy wydech to wydech wolny bez zadnych tlumikow. Jezdze 3 lata na przelocie i nic mi sie nie stalo z autem, kilkuu znajomych tez ma i jezdza kupe czasu i nic sie nie dzieje. Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  6. Przepraszam, pomyłka "pomoże". Ale widze, ze argumentow u Ciebie brak, wiec najlepiej zmienić temat. Może wypowie się ktoś inny na temat przelotu ? Albo Ty wytlumaczysz dlaczego przelot moze opoznic wstawanie turbo? Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  7. Kolego za turbina wydech moze byc caly pusty i to tylko pomorze. Kolega napisal, ze srednica jest seryjna wiec nie ma opcji aby wydech opoznial wstawanie turbiny. Wirnik ma lzej wypchnac spaliny wiec nie ma opcji zeby pozniej wstal. To przed turbina ma byc wszystko szczelne i pojemnosc dolotu wplynie na wstawanie turbiny.U mnie na obciazeniu tez nie dymi Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  8. To na 100% wina przelotu... Musisz teraz jechać do kogoś kto ogarnia kompa i zrobi korekty doładowania itd Nie rozumiem po co w dieslu przelot, to nie brzmi, dymi na potęgę wkur... innych użytkowników drogi... Nie masz pojecia o przelocie. Jak auto jest sprawne to nie dymi. Ja mam przelot, program i dymu nie ma i po zrobieniu przelotu na serii mialem nawet odczucie ze auto lepiej reaguje na gaz, wiec nie mow koledze, ze to wina przelotu Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  9. Aheg, na 99% to nie wina przelotu. Sprawdz podcisnienia, dolot. Najlepiej jakbys mial dostep do vacuometru i vaga. Wtedy wlaczas log grupy 011 basic settings. Wezyk ktory idzie na gruszke turbo wpinasz do vacuometru i sprawdzasz jaka wartosc wskazuje, jezeli ok 0,8 to podcisnienia sa ok i przyczyna lezy gdzies indziej Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  10. Byłbym chętny na taki bajer, wyrezaliście już coś? Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  11. Jestem za Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  12. 3sdm 0.01 18" 4x9,5" et przód 40, et tył 27 Japan Racing JR11 18" 4x9,5" ET30 3sdm 0.06 18" 4x9,5" Et przód 35, tył 30
  13. Biała B5? Mrugnąłem awaryjnymi [emoji1] Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  14. No czesc ET 30, opona prawdopodobnie 215/35, zawieszenie to gwint supersport Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...