Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierdzi na wysokich obrotach


woltek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przeszukałem internet i nigdzie nie potrafię znaleźć wątku z pierdzeniem mojego typu, więc postanowiłem zapytać.

Mam silnik 1.8t 150 KM.

Pierdzi mi z tłumika i tak jak by się silnik dławił gdy mam na luzie i wkręcę go na obroty. W czasie jazdy tego nie ma.

Co to może być? Chyba że to normalne przy turbie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobiłeś? Jakieś błędy w ECU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o logi to jeszcze się w temat nie wgłębiałem. Błędów nie ma żadnych stałych. Auto kupiłem z taką dolegliwością ale dopiero teraz bardziej się tym zainteresowałem bo planuje parę zmian w silniku a do tego musi być całkowicie sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, przepraszam za zwlekanie z tym filmikiem, ale święta nowy rok itd.

Jeżeli chodzi o pierdzenie o którym wcześniej pisałem które towarzyszyło mi przez ok 1,5 roku czyli od nabycia auta znikło, a dokładniej się zmniejszyło.

Już tłumaczę jak to mogło zniknąć i proszę o radę w kolejnych problemach.

To są błędy jakie mi się pojawiały:

16395 Nastawnik wałka rozrządu strona 1 - nieprawidłowa funkcja

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16705-6 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16795 Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17704 Układ chłodzenia silnika - nieprawidłowa funkcja

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16523 Sonda lambda wolna odpowiedź (strona 1 czujnik 2)

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Zdemontowałem kata i wstawiłem tzw "zamiennik" oraz zainstalowałem "emulator" drugiej sondy lambda.

Auto pierdziło jeszcze jakieś trzy dni ale przez te 3 dni dostało ode mnie trochę w tyłek i wyraźne pierdzenie ustało. Teraz przy 5ciu i 6ciu tysiącach na luzie jakby się przydławi i słychać trzaski z wydechu.

Jeżeli chodzi o resztę błędów to okazało się że wtyczki z czujników pod zbiornikiem wyrównawczym z płynu chłodzącego są zalane

(mam uszkodzony jeden wężyk z ukł. chłodzącego i często dolewam). Wysuszenie wtyczek skasowało na stałe błędy:

16395, 16705 i 16706, 17698

Co dziwne gdy odpalam zimne auto włącza mi się wentylator na pełne obroty i po chwili się wyłącza.

Po kilku dniowej jeździe powróciły mi te błędy:

16804, 16523, 17522

Dzisiaj auto miało problem z odpaleniem i oprócz tych trzech w/w błędów doszedł jeszcze ten:

17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Tu jest filmik na którym w sumie nie do końca widać czy słychać o jakie pierdzenie mi chodzi

1.8t A4B6 obroty - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...