Jump to content
0
ehyx1

Odcina turbo, wysokie spalanie, błąd sondy

Recommended Posts

Witam

jestem już po regeneracji turbiny, usunieciu nieszczelnosci układu wydechowego, wymianie sady oraz elektro zawór turbiny

cały czas powracaj brak mocy oraz weysokie spalanie

błędy wskazane przez vag 208.1

17956 P1548 4624 Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód

17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

17521 P1113 4471 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki

oraz

1314 - - - - - 0522 Szyna danych CAN > sterownik silnika (ECM)

nie wiem gdzie już szukać, nie jestem specjalista w diagnostyce ale postanowiłem wziaść sprawe w swoje rece gdyż słynny "gładysek z krakowa" po zainkasowaniu 307 zł i błędnej diagnozie umywa rece od tego

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok 1 krok już poczyniliśmy, puki co tylko ty pomogłeś, wiem że odeślesz mnie do jakiegos tematu, ale nie wiem jak wykonac logi , da rade to zrobic przy pomocy vag-com 208.1?

---------- Post dopisany at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ----------

ok juz wiem jak zrobic Audi A4 - Zrob to sam - VAG Przepływka i Turbo - YouTube

jutro powalcze i wkleje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj vaga 3.11 w pełnej wersji najlepszy do logow.

Wysłane z mojego S750L przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie napisalem ze sie nie nadaje mozesz sprobowac, a 3.11 to w zasadzie nie wiem czy dziala na 7, zatrzymalem sie na xp :-)

Wysłane za pomoca sputnika.

---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:28 ----------

Ten pierwszy bład dotyczacy zawotu turbiny wraca zaraz po kasowaniu czy pozniej sie pojawia?

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VAG COM 311 śmiga na 7, ale na 64bit są z nim problemy. Poszukaj sobie VCDS Lite 1.2 i będzie git.


Passat B7 2.0TDI CR CFFB 140KM 320Nm >>>> 180KM 400Nm by SOFT-MOD Performance

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok beda logi z 208.1 bo 301.2 nie odpala na w7 x86

---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ----------

siedze juz w aucie. moge zrobic 3 logi naraz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepiej jak bedziesz robił po 1 bloku ale jak bedziesz robił po 2 bloki to bedzie ok. pamietaj ze logi sie robi na 3 biegu od 1500- 6500 obr z noga w podłodze .


sprzedam wtryski 380cc 4 bar

Share this post


Link to post
Share on other sites

w filmiku pisało ze do 4500 :P

zrobilem naraz z 2 bloku 20, 31 i takie cos wyszło

o to chodzi?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zaraz bedzie wiecej

---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

jak robnilem 115/118 to czuc było że turbo nie padło, powtórzyć?

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

teraz takie cuda wyszły

padła bateria jak cos to jutro poprawie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto po programie ,przed robieniem loga skasowales bledy? Bo wychodzi ze jest w trybie awaryjnym i obcina doladowanie.

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto po tzw. Chiptuningu, niestety nie osiaga zadanego doladowania, przed logowaniem nie bylo zadnych bledow w sterowniku tak? Przed pierwszym logiem auto bylo nagrzane?

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeplywka dziala, tylko cos dlugie czasy wtryskow na wolnych sa, zrob 002+115 i 033+118 do odcinki.

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przepływke i czasy wtrysku zostawcie narazie w spokoju bo turbo nie ma sterownia i dlatego jest w trybie awaryjnym . sprawdz jakie jest napiecie na kosce od n75 miedzy pinem 1 a masa powinienes miec 12v a opornosc n75 mieszy 25-35 omów .


sprzedam wtryski 380cc 4 bar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej na 3, a jak tip to moze tlumaczyc wieksze obciazenie na wolnych, zostaje ci sprawdzic to co napisal german i zrobic logi

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak pozatym. Znacie kogos z krakowa kto podjął by sie profesjonalnej - skutecznej diagnostyki? sadze ze jutro koło dwunastej/piętnastej pojade na obwodnice i zrobie logi

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ----------

pytanie... czy poprawnie wykonam logi jesli na wlaczonym zapłonie skasuje błedy, odpale auto i wcisne start log przy 1500 obr na 3 biegu? a jak by dac logi od 1,2,3 do odciecia? co w przypadku jak błąd wywala po lekkim przegazowaniu? a własciwie po paru depnieciach ? uda sie wykonac zabieg?

---------- Post dopisany 22-12-2013 at 02:48 ---------- Poprzedni post napisany 21-12-2013 at 23:47 ----------

musi byc do odcinki? to jest nie odpowiedzialne uwzgledniajac obecne warunki pogodowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluchaj jesli blad wywala zaraz po przegazowaniu nie ma sensu robic logow, najpierw musisz ogarnac przyczyne bledu, mierzyles ten n75? Napiecie we wtyczce jest?

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzn nie zawsze wywala błąd po przegazowaniu - wywali jak mu sie uwidzi miernik w pon bede miec, jak cos n75 był wymieniony

---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ----------

testow dzis nie bedzie, cały czas intensywny ruch na drodze oraz niesprzyjajace warunki atmosferyczne nie pozwalajace sie shamowac w razie potrzeby, bezpieczenstwo przede wszystkim, powroce z logami po swietach

---------- Post dopisany 29-12-2013 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2013 at 15:02 ----------

nie zrobiłem jeszcze nowych logów ale takie pytanko

ma to jakieś znaczenie ze turbina prawidłowo działa na zimnym silniku? jest to od czegoś zależne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn. ile pompuje tyle co w programie? 1 bar? Swoja drogą to troche hardcorowy ten program jak na tip. Chociaż nie wiem jak jest z awaryjnoscia tej skrzyni po programie.

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...