Odcina turbo, wysokie spalanie, błąd sondy
0

    24 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    jestem już po regeneracji turbiny, usunieciu nieszczelnosci układu wydechowego, wymianie sady oraz elektro zawór turbiny

    cały czas powracaj brak mocy oraz weysokie spalanie

    błędy wskazane przez vag 208.1

    17956 P1548 4624 Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód

    17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

    17521 P1113 4471 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki

    oraz

    1314 - - - - - 0522 Szyna danych CAN > sterownik silnika (ECM)

    nie wiem gdzie już szukać, nie jestem specjalista w diagnostyce ale postanowiłem wziaść sprawe w swoje rece gdyż słynny "gładysek z krakowa" po zainkasowaniu 307 zł i błędnej diagnozie umywa rece od tego

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zrób logi dynamimiczane z bloków 2 20 31 115 118.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok 1 krok już poczyniliśmy, puki co tylko ty pomogłeś, wiem że odeślesz mnie do jakiegos tematu, ale nie wiem jak wykonac logi , da rade to zrobic przy pomocy vag-com 208.1?

    ---------- Post dopisany at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ----------

    ok juz wiem jak zrobic Audi A4 - Zrob to sam - VAG Przepływka i Turbo - YouTube

    jutro powalcze i wkleje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Poszukaj vaga 3.11 w pełnej wersji najlepszy do logow.

    Wysłane z mojego S750L przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a 208.1 sie nie nadaje ? odpali tamten na windows 7? x84 czy jakos tak

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie napisalem ze sie nie nadaje mozesz sprobowac, a 3.11 to w zasadzie nie wiem czy dziala na 7, zatrzymalem sie na xp :-)

    Wysłane za pomoca sputnika.

    ---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:28 ----------

    Ten pierwszy bład dotyczacy zawotu turbiny wraca zaraz po kasowaniu czy pozniej sie pojawia?

    Wysłane za pomoca sputnika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wraca po przejechaniu kilometra, przez ten dystans auto przyspiesza normalnie, zaraz bede jechal robic logi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    VAG COM 311 śmiga na 7, ale na 64bit są z nim problemy. Poszukaj sobie VCDS Lite 1.2 i będzie git.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok beda logi z 208.1 bo 301.2 nie odpala na w7 x86

    ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ----------

    siedze juz w aucie. moge zrobic 3 logi naraz?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    najlepiej jak bedziesz robił po 1 bloku ale jak bedziesz robił po 2 bloki to bedzie ok. pamietaj ze logi sie robi na 3 biegu od 1500- 6500 obr z noga w podłodze .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    w filmiku pisało ze do 4500 :P

    zrobilem naraz z 2 bloku 20, 31 i takie cos wyszło

    o to chodzi?

    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

    zaraz bedzie wiecej

    ---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ----------

    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

    jak robnilem 115/118 to czuc było że turbo nie padło, powtórzyć?

    ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

    teraz takie cuda wyszły

    padła bateria jak cos to jutro poprawie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Auto po programie ,przed robieniem loga skasowales bledy? Bo wychodzi ze jest w trybie awaryjnym i obcina doladowanie.

    Wysłane za pomoca sputnika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak auto po programie? kasowałem błedy 2 x

    i uruchamiałem auto ponownie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Auto po tzw. Chiptuningu, niestety nie osiaga zadanego doladowania, przed logowaniem nie bylo zadnych bledow w sterowniku tak? Przed pierwszym logiem auto bylo nagrzane?

    Wysłane za pomoca sputnika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przed piereszym logiem było nagrzane, jutro zrobie jeszcze raz logi, które poprawic?

    wiadomo czy przepływka działa?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przeplywka dziala, tylko cos dlugie czasy wtryskow na wolnych sa, zrob 002+115 i 033+118 do odcinki.

    Wysłane za pomoca sputnika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przepływke i czasy wtrysku zostawcie narazie w spokoju bo turbo nie ma sterownia i dlatego jest w trybie awaryjnym . sprawdz jakie jest napiecie na kosce od n75 miedzy pinem 1 a masa powinienes miec 12v a opornosc n75 mieszy 25-35 omów .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    na 3 biegu? nie bedzie sie gdzie rozpedzic , ma to znaczenie ze u mnie tiptronic?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Najlepiej na 3, a jak tip to moze tlumaczyc wieksze obciazenie na wolnych, zostaje ci sprawdzic to co napisal german i zrobic logi

    Wysłane za pomoca sputnika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A tak pozatym. Znacie kogos z krakowa kto podjął by sie profesjonalnej - skutecznej diagnostyki? sadze ze jutro koło dwunastej/piętnastej pojade na obwodnice i zrobie logi

    ---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ----------

    pytanie... czy poprawnie wykonam logi jesli na wlaczonym zapłonie skasuje błedy, odpale auto i wcisne start log przy 1500 obr na 3 biegu? a jak by dac logi od 1,2,3 do odciecia? co w przypadku jak błąd wywala po lekkim przegazowaniu? a własciwie po paru depnieciach ? uda sie wykonac zabieg?

    ---------- Post dopisany 22-12-2013 at 02:48 ---------- Poprzedni post napisany 21-12-2013 at 23:47 ----------

    musi byc do odcinki? to jest nie odpowiedzialne uwzgledniajac obecne warunki pogodowe

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sluchaj jesli blad wywala zaraz po przegazowaniu nie ma sensu robic logow, najpierw musisz ogarnac przyczyne bledu, mierzyles ten n75? Napiecie we wtyczce jest?

    Wysłane za pomoca sputnika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tzn nie zawsze wywala błąd po przegazowaniu - wywali jak mu sie uwidzi miernik w pon bede miec, jak cos n75 był wymieniony

    ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ----------

    testow dzis nie bedzie, cały czas intensywny ruch na drodze oraz niesprzyjajace warunki atmosferyczne nie pozwalajace sie shamowac w razie potrzeby, bezpieczenstwo przede wszystkim, powroce z logami po swietach

    ---------- Post dopisany 29-12-2013 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2013 at 15:02 ----------

    nie zrobiłem jeszcze nowych logów ale takie pytanko

    ma to jakieś znaczenie ze turbina prawidłowo działa na zimnym silniku? jest to od czegoś zależne?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tzn. ile pompuje tyle co w programie? 1 bar? Swoja drogą to troche hardcorowy ten program jak na tip. Chociaż nie wiem jak jest z awaryjnoscia tej skrzyni po programie.

    Wysłane za pomoca sputnika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    czemu uważasz że hardcorowy? co z nim jest nie tak? przed pojawieniem sie usterki auto przyspieszało jak by na oko miało 210 km

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy