Jump to content
0
martin0485

Mega problemy po montażu tempomatu. Pomocy!!

Recommended Posts

Więc tak. Kolega usiłował odpalić tempomat w swoim a4 b5 1.9AHU 1998r. Popodłączał niby wszystko jak w instrukcji w temacie o instalacji tempomatu w b5 i zaczeły się problemy już jak podpiąłem waga mianowicie brak reakcji na pedał sprzęgła w bloku 006 hamulec ok (przed instalacją wszystko było ok) oczywiście manetka też w żaden sposób nie reaguje. Ale to wszystko nic. Po odpaleniu silnika wydaje on dziwny dźwięk przy dodawaniu gazu (dość głośny metaliczny klekot) na wolnych obrotach chodzi normalnie. No i zero mocy. Wszystko zostało zdemontowane i przywrócone do stanu fabrycznego ale nadal jest jak było.

Na vagu wywala takie błędy: zdjęcie niżej.

20131221_192915_1.jpg

Czy możliwe, że coś źle podłączył i ECU szlag trafił?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manetka chyba była od 2.8 benzyna. Ale po wywaleniu wszystkiego i tak jest to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz na podszybiu badz pod nogami czy nie sfajczyl sie bezpiecznik bo wywalilo bledy z zaworkow a one sa na jednej lini zasilania


     WWE-TUNING

CHIPTUNING/HAMOWNIA DYNOMET 4x4/POMIAR AFR/ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA/FAP-DPF-EGR-O2, Multimap EDC15/16/17/ ME7,5/ MED9/MED17, LC/ALS/NLS/Pops&Bang

STROJENIE INDYWIDUALNE DIESEL ORAZ TURBO-BENZYNA WSZYSTKIE MARKI

TEL: 880278024

https://www.facebook.com/Wwe-Tuning-965484956801511/

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawdopodobnie spaliłeś bezpiecznik 15A jest on z lewej strony koło ecu tak troszke schowany powinien być niebieski. sprawdź to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie po kłopocie. To faktycznie był bezpiecznik. Tylko czemu się spalił? Coś było źle podłączone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Źle tempomat podłaczony...


     WWE-TUNING

CHIPTUNING/HAMOWNIA DYNOMET 4x4/POMIAR AFR/ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA/FAP-DPF-EGR-O2, Multimap EDC15/16/17/ ME7,5/ MED9/MED17, LC/ALS/NLS/Pops&Bang

STROJENIE INDYWIDUALNE DIESEL ORAZ TURBO-BENZYNA WSZYSTKIE MARKI

TEL: 880278024

https://www.facebook.com/Wwe-Tuning-965484956801511/

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo lutowaliście kable na podpietym akumulatorze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no akumulator był oczywiście odłączony. Podłączane wszystko było jak w instrukcji więc są dwie możliwości albo kolega gdzieś się pomylił albo może coś z manetką jest może nie tak? A ma ktoś jakąś konkretną rozpiskę który pin gdzie powinien być podłączony? Chyba sam się za to wezme i mu to podłącze bo drażni mnie ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie no akumulator był oczywiście odłączony. Podłączane wszystko było jak w instrukcji więc są dwie możliwości albo kolega gdzieś się pomylił albo może coś z manetką jest może nie tak? A ma ktoś jakąś konkretną rozpiskę który pin gdzie powinien być podłączony? Chyba sam się za to wezme i mu to podłącze bo drażni mnie ten temat.

A wg ktorej instrukcji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde, nie wiem. gdzieś to na forum tu chyba wygrzebał. On montował, lutował, a ja tylko vagiem miałem aktywować.

Jutro go spytam dokładniej skąd to wziął?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kurde, nie wiem. gdzieś to na forum tu chyba wygrzebał. On montował, lutował, a ja tylko vagiem miałem aktywować.

Jutro go spytam dokładniej skąd to wziął?

Sprawdz dokladnie , bo moze wpieliscie sie w biala kostke a w ahu tez jest biala ale instalacja zupelnie inna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pamiętam to większość kabli szła w żółtą a 1 w brązową i 1 w jeszcze którąś ale nie pamiętam już w którą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro wezmę od niego rozpiske gdzie które piny lutował i zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pewnie gdzieś - z + sie pomylił poszła zwara i wszystko:kwasny:

---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:40 ----------

ja u siebie w polifcie afn zakładałem i tez sie motałem bo była rozpiska pod ajm-a pod inne przedlifty i bardzo były inneo od siebie ale trochę cierpliwości i sie udało

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest temat na forum trzeba poświęcić trochę czasu i poczytać rozpiskę przewodów rozpisać czytelnie na kartce papieru i bezstresowo zamontować nie mam za dużego doświadczenia w elektryce ale nawet nie odpinałem akumulatora :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze ten temat nie skończony, a już mam kolejny problem tyle, że z moją b6. I akurat problem też dotyczy tempomatu. Zaczął się sam wyłączać. Jakieś zrządzenie losu czy co?;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...