Mega problemy po montażu tempomatu. Pomocy!!
0

    18 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Więc tak. Kolega usiłował odpalić tempomat w swoim a4 b5 1.9AHU 1998r. Popodłączał niby wszystko jak w instrukcji w temacie o instalacji tempomatu w b5 i zaczeły się problemy już jak podpiąłem waga mianowicie brak reakcji na pedał sprzęgła w bloku 006 hamulec ok (przed instalacją wszystko było ok) oczywiście manetka też w żaden sposób nie reaguje. Ale to wszystko nic. Po odpaleniu silnika wydaje on dziwny dźwięk przy dodawaniu gazu (dość głośny metaliczny klekot) na wolnych obrotach chodzi normalnie. No i zero mocy. Wszystko zostało zdemontowane i przywrócone do stanu fabrycznego ale nadal jest jak było.

    Na vagu wywala takie błędy: zdjęcie niżej.

    20131221_192915_1.jpg

    Czy możliwe, że coś źle podłączył i ECU szlag trafił?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy części do tempomatu masz odpowiednie ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Manetka chyba była od 2.8 benzyna. Ale po wywaleniu wszystkiego i tak jest to samo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zobacz na podszybiu badz pod nogami czy nie sfajczyl sie bezpiecznik bo wywalilo bledy z zaworkow a one sa na jednej lini zasilania

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    prawdopodobnie spaliłeś bezpiecznik 15A jest on z lewej strony koło ecu tak troszke schowany powinien być niebieski. sprawdź to

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie po kłopocie. To faktycznie był bezpiecznik. Tylko czemu się spalił? Coś było źle podłączone?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Źle tempomat podłaczony...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    albo lutowaliście kable na podpietym akumulatorze

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie no akumulator był oczywiście odłączony. Podłączane wszystko było jak w instrukcji więc są dwie możliwości albo kolega gdzieś się pomylił albo może coś z manetką jest może nie tak? A ma ktoś jakąś konkretną rozpiskę który pin gdzie powinien być podłączony? Chyba sam się za to wezme i mu to podłącze bo drażni mnie ten temat.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nie no akumulator był oczywiście odłączony. Podłączane wszystko było jak w instrukcji więc są dwie możliwości albo kolega gdzieś się pomylił albo może coś z manetką jest może nie tak? A ma ktoś jakąś konkretną rozpiskę który pin gdzie powinien być podłączony? Chyba sam się za to wezme i mu to podłącze bo drażni mnie ten temat.

    A wg ktorej instrukcji?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kurde, nie wiem. gdzieś to na forum tu chyba wygrzebał. On montował, lutował, a ja tylko vagiem miałem aktywować.

    Jutro go spytam dokładniej skąd to wziął?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kurde, nie wiem. gdzieś to na forum tu chyba wygrzebał. On montował, lutował, a ja tylko vagiem miałem aktywować.

    Jutro go spytam dokładniej skąd to wziął?

    Sprawdz dokladnie , bo moze wpieliscie sie w biala kostke a w ahu tez jest biala ale instalacja zupelnie inna.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego co pamiętam to większość kabli szła w żółtą a 1 w brązową i 1 w jeszcze którąś ale nie pamiętam już w którą

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To powinno byc dobrze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jutro wezmę od niego rozpiske gdzie które piny lutował i zobaczymy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pewnie gdzieś - z + sie pomylił poszła zwara i wszystko:kwasny:

    ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:40 ----------

    ja u siebie w polifcie afn zakładałem i tez sie motałem bo była rozpiska pod ajm-a pod inne przedlifty i bardzo były inneo od siebie ale trochę cierpliwości i sie udało

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest temat na forum trzeba poświęcić trochę czasu i poczytać rozpiskę przewodów rozpisać czytelnie na kartce papieru i bezstresowo zamontować nie mam za dużego doświadczenia w elektryce ale nawet nie odpinałem akumulatora :grin:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeszcze ten temat nie skończony, a już mam kolejny problem tyle, że z moją b6. I akurat problem też dotyczy tempomatu. Zaczął się sam wyłączać. Jakieś zrządzenie losu czy co?;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy