Darek36 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Witam.Jestem swiezo po wymianie rozrzadu i chydrauliki ,wszystko jest o ky oprocz odpalania musi chwile dluzej pokrecic zanim odpali.Kat mialem ustawiony na 1,8 ATDC i slabo zapalal wczoraj zmienilem w druga strone na 1,5 BTDC i pali na dotyk.Jest jeszcze jeden problem jak go rano odpale to chodzi rowno i jak schodzi z obrotow ,to przez 30 sekund zaczynaja pulsowac obroty i jak pyknie przekaznik od swiec to chodzi rowno.Przed wymiana tego nie bylo, swiece wczoraj sprawdzone wszystkie dobre.
kudalty66 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 kąt musi być +/- 2 stopnie ATDC na late w BS, jak zostawisz tak jak masz teraz bedzie wywalało bład 00550 nieweyterowania kata wtrysku,. słabe palenie to nie zawsze wina kąta wtrysku, sa jeszcze:P pompa, swiece, aku i rozrusznik,.
Darek36 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Wiem ,ze kat ma byc -2 ATDC na late ale gorzej zapala wczoraj go przestawilem w druga strone i odpalil dzis rana od strzala bledu 0550 nie pokazuje bo odpalalem go z vagiem . Akmulator prawie nowy ,swiece tak samo rozrusznik dobrze kreci w grupie 001 dawka 5,2 ck 19,5
kudalty66 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 jezeli atdc to +2 jezeli btdc to -2
Darek36 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Moze slabo odpowietrzylem pompe i siedzi jeszcze gdzies powietrze ,bo przedtem tego nie bylo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się