Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zacisk hamulcowy - nowy/używany/reneracja ?


Dajmon

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam 288/12mm, bieda.

W dziale "sprzedam" Siemian sprzedaje takowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po założeniu moich ori kompletnie zregenerowanych przez deva hamulców i wymianie płynu na nowy, stały się dwie korzystne dla mnie rzeczy. Otóż przejechałem na baku LPG 48litrów 460km. Do tej pory max. udawało mi się przejeżdżać na początku mojej współpracy z tym samochodem 420km. Od dwóch miesięcy spalanie miałem coraz większe, że przejechałem tylko 360km. Tak więc musiał trzymać od samego początku tłoczek.

Dodatkowo, również odczułem poprawę przyspieszenia.

Ręczny również działa jak należy.

Po wymianie starego płynu na nowy, na dnie plastykowego pojemnika znajdowało się dużo świństwa.

Polecam zrobić porządek z hamulcami. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Od kilku lat czasu mam problem z ręcznym, w zimie zdarza się, że któraś felga się grzeje, bo ręczny nie odpuszcza.

Po takiej akcji zazwyczaj wymiana linki + czyszczenie zacisku pomagają, ale głównym problemem pozostaje różnica w sile postojowego. Lewy daje 0,7kN, prawy 2,1. Dwóch różnych mechaników to oglądało, i każdy powiedział, że zaciski do wymiany. Moge to jeszcze jakoś zdiagnozować? Auto ma 13 lat i przejechane 270 tys. Kupować nowe zaciski (600pln) czy próbować regenerować?

Tu są wyniki ze stacji diagnostyczne (kN)j:

* przód: L=4,3 P=3,6

* tył: L=2,3 P=2,4

* ręczny: L=0,7 P=2,1

Edytowane przez zimnyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt regeneracji dwoch zaciskow z jarzmami zaczyna sie od 250zl a moze skonczyc sie i na 450.

Wszystko zalezy od tego co trzeba w srodku wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev chciałbym Cie podpytać...

Miałem już dwa razy sytuację, że w tylnym kole nie odbił mi ręczny (tylne koło po stronie kierowcy)

Wymienię linki hamulca na ori Audi/VW, założę sprężynki odbijające ori seat, wymienię płyn ori Audi/VW (najlepiej chyba maszynowo aby wyssali stary)

Chciałem też wyczyścić moje tylne zaciski... mój mechanik za bardzo nie chcę brać tej roboty...

Argumentował tym, że jak coś tam jest skrzywione to nic nie da czyszczenie.

Mówi że najlepiej kupić drugie używane, albo regenerować

Miałbyś jakieś zaciski na tył do A3 ???

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak radzisz... kupić nowy zamiennik, regenerować swój, czy szukać używki ori ?

Regeneracja tutaj, czy masz bardziej zaufanych ?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/318644-ertech-regeneracja-turbosprezarek-regeneracja-i-malowanie-zaciskow-hamulcowych-promo-300zl-komplet-szkielkowanie-powierzchni/

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możemy przejść na jakieś PW ?

Mail, GG, ... ?

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle zrozumiałem bo go słabo słyszałem ale nie chciał brać tej roboty.

A koleś kumaty rozrządy, turba, chiptuningi, hamowania na pożądku dziennym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są zaciski, które łatwo skrzywić przy regeneracji ...może tego się obawiał :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...