Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN cos słabnie. Prośba o sprawdzenie logów


bebul

Rekomendowane odpowiedzi

Filtr powietrza jakies 5-6tys km temu, filtr paliwa razem z rozrzadem czyli ok 40-45 tys km temu. Jesli chodzi o przeplywke, to kiedys jak ja czyscilem balem sie dotknac tych wewnetrznych czujnikow(precikow). Przeczytalem na forum ze mozna czyscic delikatnie i tez tak zrobilem. Efekt zaskakujacy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza jakies 5-6tys km temu, filtr paliwa razem z rozrzadem czyli ok 40-45 tys km temu. Jesli chodzi o przeplywke, to kiedys jak ja czyscilem balem sie dotknac tych wewnetrznych czujnikow(precikow). Przeczytalem na forum ze mozna czyscic delikatnie i tez tak zrobilem. Efekt zaskakujacy:)

filtr paliwa dla spokoju bym wymienił , bo ta nasza jakość ON:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienie w przyszłym miesiącu. Po wymianie jakie logi zrobić żeby sprawdzić czy jest jakas poprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienie w przyszłym miesiącu. Po wymianie jakie logi zrobić żeby sprawdzić czy jest jakas poprawa?

dynamiczny 004 od niskich obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj wymieniłem filtr paliwa. Wklejam logi dynamiczne 004:

Grupy: 004 - 004

Po wymianie zrobiłem około 15km i dopiero potem robilem logi. Wydawalo mi się że znowu coś słabo turbo pompuje więc zrobiłem dodatkowo grupe 003 i 011

Grupy: 003 - 003

Grupy: 011 - 011

jak uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ podciśnienia nie domaga, profilaktycznie możesz wymienić wszystkie wężyki na nowe takie sztywna by ciasno wchodziły i docięta na styk, im mniejsza pojemność układu tym lepiej, wężyki takie paliwowe będą spoko, sylikonowe lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadź wężyki sylikonowe i zrób loga 011d, potem wsadź sztywne wężyki takie od paliwa i zrób 011d, porównaj logi i sam zrozumiesz czemu silikonowe to lipa, albo wsadź jakie kolwiek wężyki tylko dotnij każdy z zapasem, zrób 011d, potem po skracaj wężyki na styk i zrób 011d, porównaj logi, jak by sylikon był dobry to w fabryce by wsadzali a nie sztywne wężyki w oplocie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ podciśnienia nie domaga, profilaktycznie możesz wymienić wszystkie wężyki na nowe takie sztywna by ciasno wchodziły i docięta na styk, im mniejsza pojemność układu tym lepiej, wężyki takie paliwowe będą spoko, sylikonowe lipa

Kiedyś się do tego zabierałem i też myślałem o wymianie na paliwowe. Jednak ciężko było dostać odpowiedni wężyk o odpowiedniej średnicy(chodzi mi o sklepy motoryzacyjne). No i moje pytanie brzmi - czy ma to jakieś znaczenie? nie chciałem ich wymieniać żeby nie narobił bigosu... Czy ktoś kupował w ASO? jaki koszt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie puchną tylko się kurczą, no właśnie czemu ori rury całego dolotu nie są silikonowe tylko z normalnej zbrojonej olejo odpornej gumy, przecież sylikon jest tańszy od gumy, nie muszą być paliwowe ale żeby były w miarę sztywne, nie wiem w jakim sklepie byłeś ale to nie był motoryzacyjny skoro nie mieli takich wężyków, będę strzelał ale potrzebujesz z 1,5m wężyka 3,5mm i z 0,5m wężyka 4mm, jak ktoś pamięta lepiej niech mnie poprawi, wymieniaj po jednym, czyli zdejmujesz jeden i w jego miejsce wsadzasz docięty tej same długości, a jak widzisz że ten nowy może być krótszy to go dotnij by nie było zbędnego zapasu, porządny wężyk w motoryzacyjnym niech kosztuje 16zł/m, zadzwoń do aso spytaj o cenę, sądzę że będzie zaporowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie puchną tylko się kurczą, no właśnie czemu ori rury całego dolotu nie są silikonowe tylko z normalnej zbrojonej olejo odpornej gumy, przecież sylikon jest tańszy od gumy, nie muszą być paliwowe ale żeby były w miarę sztywne, nie wiem w jakim sklepie byłeś ale to nie był motoryzacyjny skoro nie mieli takich wężyków, będę strzelał ale potrzebujesz z 1,5m wężyka 3,5mm i z 0,5m wężyka 4mm, jak ktoś pamięta lepiej niech mnie poprawi, wymieniaj po jednym, czyli zdejmujesz jeden i w jego miejsce wsadzasz docięty tej same długości, a jak widzisz że ten nowy może być krótszy to go dotnij by nie było zbędnego zapasu, porządny wężyk w motoryzacyjnym niech kosztuje 16zł/m, zadzwoń do aso spytaj o cenę, sądzę że będzie zaporowa

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie puchną tylko się kurczą, no właśnie czemu ori rury całego dolotu nie są silikonowe tylko z normalnej zbrojonej olejo odpornej gumy, przecież sylikon jest tańszy od gumy, nie muszą być paliwowe ale żeby były w miarę sztywne, nie wiem w jakim sklepie byłeś ale to nie był motoryzacyjny skoro nie mieli takich wężyków, będę strzelał ale potrzebujesz z 1,5m wężyka 3,5mm i z 0,5m wężyka 4mm, jak ktoś pamięta lepiej niech mnie poprawi, wymieniaj po jednym, czyli zdejmujesz jeden i w jego miejsce wsadzasz docięty tej same długości, a jak widzisz że ten nowy może być krótszy to go dotnij by nie było zbędnego zapasu, porządny wężyk w motoryzacyjnym niech kosztuje 16zł/m, zadzwoń do aso spytaj o cenę, sądzę że będzie zaporowa

dzwoniłem do ASO gościu powiedział tak:

"no są takie wężyki oznaczone jako 3,5/2 - kosztuje 40zł/m, 5,0/2 - koszt 70zł/m, i jest jeszcze jakiś 1,4/2 - koszt 20zł/m "(cytowanie dosłowne ;))

niby z tego co miał tam napisane 3,5 potrzeba ok 1m, 5,0 także ok 1m, natomiast 1,4 - ok 2m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majatek ;-)

nie chodzi o majątek, chodzi o wymiary. Ceny podałem dla orientacji

---------- Post dopisany 09-02-2014 at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2014 at 19:59 ----------

wydaje mi się że chodzi o turbo. Zdjąłem wąż i zrobiłem zdjęcie łopatek. i wyglądają tak

201402081_ehrxqwr.jpg

201402081_ehrxqwx.jpg

:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wirnik ok ale szpara.. im większa szpara wirnik- muszla tym gorzej, turbo po działa jeszcze ale szału na niej nie będzie już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wirnik ok ale szpara.. im większa szpara wirnik- muszla tym gorzej, turbo po działa jeszcze ale szału na niej nie będzie już

Czyli nie ma sensu wymieniac wezykow nie ? Jak będę miał czas i warunki (tzn żeby było cieplo i znajde kogos kto ma kanal ;) ) to wyczyszczę turbo. Nie zamierzam dużo inwestować bo niose się z zamiarem sprzedaży, ale to może jeszcze rok potrwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie kombinujesz, wężyki szkoda ci wymienić ale na bezsensowne czyszczenie turbo kasę masz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie kombinujesz, wężyki szkoda ci wymienić ale na bezsensowne czyszczenie turbo kasę masz...

jeśli chodzi o wymianę wężyków to napisałem to w formie pytającej. Natomiast kwestia czyszczenia turbo napisane jest w formie "zrobię to sam" :) Niby czemu uważasz że będzie to bezsensowna operacja ? Przecież geometria się przycina ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w formie odp ci napiszę żebyś wymienił wężyki bo to pierwsze co należy zrobić jak jest problem jak u ciebie

ja nie widzę sensu czyszczenia turbo ale jak chcesz się sam pobawić to czemu nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...