Skocz do zawartości

bebul

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bebul

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Zebrzydowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bebul

0

Reputacja

  1. bebul

    Świst Powietrza 1800-2500

    kolego jak masz dziurawy dolot to miedzy innymi będzie ci auto kopciło. Przerabialem ten temat tydzień temu na urlopie. Wracalem z nad wody a w lusterku wstecznym czarna chmura... zero mocy, tryb awaryjny. Wąż od interkulera, to kolanko od spodu było rozerwane (dosłownie bo dziura była na ok 8cm). Wcześniej u mnie tez syczało tak jak ciebie ale to musiala być taka mala dziurka. Z czasem rozwalilo go całkowicie. Koszt weża 60 zł :/
  2. może ktoś podac jaki jest nr na n18? wiem ze przed liftem n75 kosztuje ok 300-350 a ciekawy jestem ile kosztuje n18 do przedlifta ...
  3. zaworek wymieniony kilka lat temu... ---------- Post dopisany 14-06-2014 at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2014 at 14:29 ---------- witam ponownie! dzisiaj w końcu znalazłem trochę wolnego czasu i wyczyściłem turbo. Logi się poprawiły natomiast dalej jest słabe doładowanie w granicach 2800-3600:/ chyba że jest to norma ... ? Grupy: 003 - 003 Grupy: 004 - 004 Grupy: 011 - 011
  4. Postaram sie dzisiaj sprawdzic pompe edit uważam ze pompa wody jest ok, natomiast czy pompa wspomagania wydaje takie dzwieki?? na filmie może tego nie widać ale jest luz na kole od wspomagania... probowalem pokazac to na filmie, może jest to widoczne. wspomaganie chodzi jak najbardziej lekko. Jak by co -> czy da się wymienić lozysko w pompie wspomagania? jak to wygląda i jakie koszta?
  5. 35tys km temu. Można jakos bezpiecznie zablokować kolo pompy żeby na 100% być pewnym ze to jest powodem dziwnych odgłosów?
  6. Witam! ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu auta zaczynają wydobywać się dziwne dźwięki spod maski, i tu filmik co o tym sądzicie? Dodam, że wymieniłem : sprzęgło alternatora, łożyska w altku, rolke napinacza. Czy jest możliwe, że pompa wody tak chrzęści? można jakoś zablokować koło od pompy np. takim czymś http://www.ehurtownia.platinumoil.eu/produkt/10097/DO_FILTROW/KLUCZE/NARZEDZIA/AKCESORIA/CARCOMMERCE_KLUCZ_DO_FILTRA_OLEJU_OPASKA_42321.html i na chwilkę uruchomić silnik? Po zdjęciu paska wielorowkowego problem znika także wykluczam któreś rolki rozrządu. Pytanie może wydawać się głupie ale pompe wody wymieniałem przy wymianie rozrządu a żeby ją wymienić trzeba rozbierać przód :/ Pozdrawiam
  7. Kolego dokładnie to samo mi się zrobilo po umyciu auta na myjni ręcznej... 3-ci bieg i nic więcej:/ jednak dzisiaj trochę pojeździłem po mieście (i padało) wiec wycieraczki non stop na 3-cim biegu. No i .... się naprawiły jednak i tak będę musiał do silniczka zajrzeć. Czy masz może jakieś foto odnośnie reperowania silniczka? co wyczyścić, co wymienić? jak rozbiorę silniczek (czyli jak będzie trochę cieplej i nie będzie padało)to zrobie ci foto no chyba ze już sobie poradziłeś z problemem;)
  8. czy twoim zdaniem jeśli wymienie je na wężyki paliwowe to czy przy np. -20st C nie usztywnią się na tyle że przy drganiach silnika może ulecieć-urwać lub ułamać plastikowy kruciec ("cycek") na który wkłada się wężyk np. przy zaworze n75? Czy może one nie robią się na tyle twarde?? Jednak guma to miękki materiał
  9. jeśli chodzi o wymianę wężyków to napisałem to w formie pytającej. Natomiast kwestia czyszczenia turbo napisane jest w formie "zrobię to sam" Niby czemu uważasz że będzie to bezsensowna operacja ? Przecież geometria się przycina ...
  10. Czyli nie ma sensu wymieniac wezykow nie ? Jak będę miał czas i warunki (tzn żeby było cieplo i znajde kogos kto ma kanal ) to wyczyszczę turbo. Nie zamierzam dużo inwestować bo niose się z zamiarem sprzedaży, ale to może jeszcze rok potrwać.
  11. nie chodzi o majątek, chodzi o wymiary. Ceny podałem dla orientacji ---------- Post dopisany 09-02-2014 at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2014 at 19:59 ---------- wydaje mi się że chodzi o turbo. Zdjąłem wąż i zrobiłem zdjęcie łopatek. i wyglądają tak :/
  12. dzwoniłem do ASO gościu powiedział tak: "no są takie wężyki oznaczone jako 3,5/2 - kosztuje 40zł/m, 5,0/2 - koszt 70zł/m, i jest jeszcze jakiś 1,4/2 - koszt 20zł/m "(cytowanie dosłowne ) niby z tego co miał tam napisane 3,5 potrzeba ok 1m, 5,0 także ok 1m, natomiast 1,4 - ok 2m
  13. Kiedyś się do tego zabierałem i też myślałem o wymianie na paliwowe. Jednak ciężko było dostać odpowiedni wężyk o odpowiedniej średnicy(chodzi mi o sklepy motoryzacyjne). No i moje pytanie brzmi - czy ma to jakieś znaczenie? nie chciałem ich wymieniać żeby nie narobił bigosu... Czy ktoś kupował w ASO? jaki koszt ?
  14. dzisiaj wymieniłem filtr paliwa. Wklejam logi dynamiczne 004: Grupy: 004 - 004 Po wymianie zrobiłem około 15km i dopiero potem robilem logi. Wydawalo mi się że znowu coś słabo turbo pompuje więc zrobiłem dodatkowo grupe 003 i 011 Grupy: 003 - 003 Grupy: 011 - 011 jak uważacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...