Damian_1821 1 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ja w pierwszej kolejności wymieniałem filtr paliwa. Średnicy nie pamiętam, a auta nie będę miał pod ręką jeszcze parę dni... Widzę, że kolega nie tylko tu prosił o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Ja w pierwszej kolejności wymieniałem filtr paliwa. Średnicy nie pamiętam, a auta nie będę miał pod ręką jeszcze parę dni...Widzę, że kolega nie tylko tu prosił o pomoc No nie tylko tu Z tym forum jestem związany bardziej emocjonalnie po poprzednim samochodzie a tam uzytkownik obecnego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Poradziłem się też na forum A6.Niestety pod blokiem nie dałem rady tego odpowietrzyć gdyz brakowało mi sprzętu choćby w postaci pompki podciśnieniowej. Zamówiłem lawetę a na miejscu gośc go odpalił na placka i narazie jeździ. W wolej chwili będe szukał nieszczelności. Mam już w planach zakupy odpowiednich rzeczy czyli podgrzewacz paliwa, wężyki, podkładki pod króćce przy pompie i oczywiście jakąś pompke podciśnieniową by go odpowietrzyć po tym wszystkim. chyba bym takigo na miejscu rozerwał, vp 44 nie pali sie z plaka, tym bardziej nie sprawdzajac czy paliwo ''idzie na wtryski'' diesel ma być odpowietrzony i odpalony na paliwie nie na plaku!!!!! to tylko półśrodek, szuka sie przyczyny zapowietrzenia a nie omija problemu i uzywa plaka!!! mam nadzieję że pompa po tyłku tym nie dostała, tym bardziej że smarowanie podczas kręcenia się zapaliło,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi