Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapala się kontrolka silnika blad 17957


archie20

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy zapala się u mnie kontrolka silnika podobnie jak u Was. Czasem silnik wtedy traci moc (turbo przestaje działać), ale nie ma reguły. Po podpięciu wyskakuje błąd 17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania-przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu/nie związany ze sprzętem. Błąd sporadyczny. Po zgaszeniu silnika wszystko wraca do normy-turbo działa, a kontrolka raz gaśnie raz nie. Częstotliwość usterki jest nieregularna i nie zauważyłem jakiś specjalnych objawów występowania, ani żadnej zasady występowania. Mechanicy, u których byłem do tej pory wymienili zawór sterowania turbiną i poza tym nic więcej nie widzą!

---------- Post dopisany 17-01-2014 at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2014 at 15:39 ----------

Koledzy - nikt się nie spotkał z podobną sytuacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17957/P1549/005449 - Ross-Tech Wiki

17957/P1549/005449 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit / Short to Ground

Possible Symptoms

Irregular behaviour

Loss of power

Limp mode

Possible Causes

Wiring and/or connections faulty (short circuit)

N75 faulty

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace N75

Category: Fault Codes

Sprawdz kable a jak to nie to, wymien N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do wiązki od N75 i do podszybia tam jak się nie myle koło kompa bedzie bezpiecznik od zasilania lini na N75 ale znowu by sypało innymi błedemi jeszcze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tej wiązce czego dokładnie szukać? Poluzowania wiązki, kabla który nie styka? A na podszybiu w którym miejscu szukać bezpiecznika? Może jakieś foto poglądowe? Niestety nie jestem bardzo biegły w tych sprawach, a problem doprowadza mnie do białej gorączki. Mechanicy rozkładają ręce :(

---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ----------

Czy zawór N75 jest jednego rodzaju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob logi dynamiczne.... 011 i 010 oraz statyczny 011 Basic Settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z tym to już muszę podjechać do kolegi, który to robi - ja nie mam takiej możliwości. Jak tylko będę miał to wrzucę. Muszę znaleźć przyczynę bo to ch... nie jazda. Jak odłączy turbo to nawet autobusu nie mogę wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...