Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na czyszczenie poszło 2 puszki TEC 2000 bezpośrednio na wtryski, a wcześniej 2 butelki Forté Diesel Turbo Cleaner 400 ml produkt czyści zawór EGR i kierownice spalin turbosprężarki bez ich demontażu (wyrzucona kasa pomogło na 2 miesiące skończyło się wyjęciem turbo i umyciem naftą) i 1 butelka Diesel Injector Treatment - czyści wtryskiwacze Diesla. Forte zgodnie z instrukcją wlane do 50 litrów paliwa.

Jutro wrzucę filmiki  vag 13 i 23 grupa na zimnym i ciepłym. 

Zawartość dodana 54 minuty później

 

 

Filmy  wolne obroty i 3000

 

1. 13 Ciepły

2. 13 Zimny

3. 23 Ciepły

4. 23 Zimny

 

Zawartość dodana 9 minuty później
W dniu 31.10.2023 o 13:57, acer0666 napisał(a):

Co jakiś czas na zimnym silniku wchodzi w tryb braku mocy, po wciśnięciu pedału przyspieszenia auto mocno kopci na czarno i nie przyśpiesza, czasem są jeszcze "trzaski,, w czasie kopcenia. Po odpuszczeniu gazu i ponownemu dodaniu wszystko wraca do normy.

Zawartość dodana 47 minuty później
 
 

Chyba, że te objawy to kończone się turbo, a odchyły na pompowtyrskach nie mają z tym nic wspólnego. 

Tylko, że logi z turbo na ciepłym są dobre. Nawet jak pokażą się objawy na zimnym to tylko raz. Na następne trzeba czekać do wystygnięcia silnika i są rzadko. Nigdy nie było tak żeby po dopuszczeniu gazu przeszło i powtórzyło się jeszcze raz. Jak np. wchodzenie w tryb awaryjny przez brudną zmienną geometrie.

Ze względu na to że już 3 razy musiałem wyciągać turbo, a mieszkam na osiedlu to szukam przyczyny. Pod chmurą na parkingu trochę słabo. Z mechanikami mam złe doświadczenia długo by pisać, ale za każdym razem coś spieprzą. A przy takiej "czasowej" usterce pewnie bym fortunę wydał. Jeden za oględziny chciał 620 zł.

Jedyna opcja to za każdym razem skaner podłączać tylko, że tam na ekranie tylko jedna grupa może być no i bez zapisu.

 

Edytowane przez acer0666
Opublikowano (edytowane)

Witam

Przy rozruchu auto puszczało dymka . Wymieniałem uszczelki nowe OEM AUDI i korekty po tym trochę oszalały i nie wiem za bardzo co z tym zrobić? Zostawić czy podmienić miejscami pompki 1 i 2 chociaz troche szkoda mi nowych uszczelek . Zrobione zaledwie 20 km na nich. Żadnych zmian negatywnych nie zauważyłem narazie jezdzi jak jezdził czyli bardzo dobrze. Wartości pływają trochę ale to normalne.

433955843_1613078359454411_6855259943576307374_n.jpg

434180686_455621443473777_253945713955502242_n.jpg

434225090_1366421514056463_7637633643542954513_n.jpg

Edytowane przez rafal1234567899

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...