acer0666 Opublikowano 2 Listopada 2023 Opublikowano 2 Listopada 2023 (edytowane) Na czyszczenie poszło 2 puszki TEC 2000 bezpośrednio na wtryski, a wcześniej 2 butelki Forté Diesel Turbo Cleaner 400 ml produkt czyści zawór EGR i kierownice spalin turbosprężarki bez ich demontażu (wyrzucona kasa pomogło na 2 miesiące skończyło się wyjęciem turbo i umyciem naftą) i 1 butelka Diesel Injector Treatment - czyści wtryskiwacze Diesla. Forte zgodnie z instrukcją wlane do 50 litrów paliwa. Jutro wrzucę filmiki vag 13 i 23 grupa na zimnym i ciepłym. Zawartość dodana 54 minuty później Filmy wolne obroty i 3000 1. 13 Ciepły 2. 13 Zimny 3. 23 Ciepły 4. 23 Zimny 13 Ciepły.mp4 13 Zimny.mp4 23 Ciepły.mp4 23 Zimny.mp4 Zawartość dodana 9 minuty później W dniu 31.10.2023 o 13:57, acer0666 napisał(a): Co jakiś czas na zimnym silniku wchodzi w tryb braku mocy, po wciśnięciu pedału przyspieszenia auto mocno kopci na czarno i nie przyśpiesza, czasem są jeszcze "trzaski,, w czasie kopcenia. Po odpuszczeniu gazu i ponownemu dodaniu wszystko wraca do normy. Zawartość dodana 47 minuty później Chyba, że te objawy to kończone się turbo, a odchyły na pompowtyrskach nie mają z tym nic wspólnego. Tylko, że logi z turbo na ciepłym są dobre. Nawet jak pokażą się objawy na zimnym to tylko raz. Na następne trzeba czekać do wystygnięcia silnika i są rzadko. Nigdy nie było tak żeby po dopuszczeniu gazu przeszło i powtórzyło się jeszcze raz. Jak np. wchodzenie w tryb awaryjny przez brudną zmienną geometrie. Ze względu na to że już 3 razy musiałem wyciągać turbo, a mieszkam na osiedlu to szukam przyczyny. Pod chmurą na parkingu trochę słabo. Z mechanikami mam złe doświadczenia długo by pisać, ale za każdym razem coś spieprzą. A przy takiej "czasowej" usterce pewnie bym fortunę wydał. Jeden za oględziny chciał 620 zł. Jedyna opcja to za każdym razem skaner podłączać tylko, że tam na ekranie tylko jedna grupa może być no i bez zapisu. Edytowane 5 Listopada 2023 przez acer0666
rafal1234567899 Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) Witam Przy rozruchu auto puszczało dymka . Wymieniałem uszczelki nowe OEM AUDI i korekty po tym trochę oszalały i nie wiem za bardzo co z tym zrobić? Zostawić czy podmienić miejscami pompki 1 i 2 chociaz troche szkoda mi nowych uszczelek . Zrobione zaledwie 20 km na nich. Żadnych zmian negatywnych nie zauważyłem narazie jezdzi jak jezdził czyli bardzo dobrze. Wartości pływają trochę ale to normalne. Edytowane 11 Kwietnia przez rafal1234567899
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się