snake160 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witam, myślę że mam zapowietrzony układ po wymianie czujnika G62, wydaje mi się że wolniej mi się zagrzewa silnik osiąga 90 stopni ale wolniej chyba, trzeba przejechać około 15 km a na dwożu -3 czy też tak macie czy mam zapowietrzony układ ? termostat jest ok wymieniany 2 miesiące temu, przy odpowietrzaniu wystarczy odkręcić zakrętkę od zbiorniczka wyrównawczego i naciskać na górny wąż na uruchomionym silniku ? a i jeszcze jedno samochód stał cała noc na temp. -3 i kontrola świec żarowych zgasła szybko bo po niecałych 3 sekundach czy to normalne ? samochód odpalił ale trzeba było go chwilkę przytrzymać.
grzegorzmen Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 i jeszcze jedno samochód stał cała noc na temp. -3 i kontrola świec żarowych zgasła szybko bo po niecałych 3 sekundach czy to normalne ? samochód odpalił ale trzeba było go chwilkę przytrzymać. żeby odpowietrzyć silnik rozgrzany , odpalony ściągasz lewy prtzewód od nagrzewnicy i leci płyn z powietrzem przez otworek zakładasz i gotowe . Co do kontrolki świeć to normalne , zachowanie a co rozumiesz że trzeba przytrzymać -pokręcić dłużej? Powinien odpalić od strzała przy takiej temperatuże , a jak silnik nie pracuje równo zaraz po odpaleniu to do sprawdzenia świece żarowe . Mój też pokazuje na climatroniku 90C po 15-17km spokojnej jazdy bez butowania , ana desce wcześniej bo po 12km.
snake160 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 no u mnie też tak właśnie po 12 km na zegarach pokazuje 90 stopni równiutko a na climatronicu poźniej, to znaczy że nie mam zapowietrzonego układu a tak na przyszłość to ten wężyk od nagrzewnicy jest miedzy zbiorniczkiem a silnikiem czy jak bo nie wiem. A co do rozruchu silnika to nie nie trzeba go kręcić, ale nie odpala tak jak po zagrzaniu że z pół obrotu tylko chwilkę dłużej i po odpaleniu przez dosłownie sekundę zatrzęsie silnikiem i przestaje czy to normalne czy świece do wymiany bo nie dogrzewają komór dobrze ?
grzegorzmen Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Odpowietrza się na przewodzie od silnika do nagrzewnicy na podszybiu koło akumulatora . Jak nie przebiera ci tak jak by nie palił na jeden cylinder po odpaleniu , to raczej nie świece . Jak jest któraś świeca spalona to po odpaleniu może puścić bąka szaro niebieskiego z tłumika .
snake160 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 bąków żadnych nie puszcza, a co to może być jak jest wrażenie jak by nie palił na jednym cylindrze ?? ale to dosłownie jest przez sekundę na ciepłym tego nie ma i nie trzęsie budą, błędów na vagu brak
grzegorzmen Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 bąków żadnych nie puszcza, a co to może być jak jest wrażenie jak by nie palił na jednym cylindrze ?? ale to dosłownie jest przez sekundę na ciepłym tego nie ma i nie trzęsie budą, błędów na vagu brak może być świeca , może być słabsza pompka , albo kompresja na jednym garze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się