Skocz do zawartości

snake160

Pasjonat
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O snake160

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia snake160

0

Reputacja

  1. Naprawione wymieniłem zawór który jest na wężu od zbiorniczka wyrównawczego cieczy do filtra paliwa. Tam jest zawór z podciśnieniem. Membrana w środku miała dziurę i dlatego podciśnienie uciekało i turbo je wstawało. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Mam to samo turbo późno wstaje dopiero około 3000 rpm. Czyszczone turbo geometria chodzi lekko gruszka też pracuję normalnie. Robił mi to znajomy który pracuje w firmie zajmującej się regeneracja turbin zna się na tym i powiedział że na pewno turbo o gruszka są ok. Mam takie same lat gier jak kolega powyżej. Ja obstawiam zawór n71. Podcisnienie też mam ok wszystkie gumowe węże wymienione na nowe. Walczę z tym już 2 dzień. Zastanawiam się czy kupić ten zawór n71. Co myślicie? Praktycznie nic innego nie mogli się uszkodzić. Dodam też że klapa gasząca też nie działa a egr też czyścilem łącznie z kolektorem ssącym chodzi lekko wcześniej normalnie działała. A z zaworu n71 idzie podciśnienie na klapę dlatego to kolejny trop że zawór jest uwalony. Sam już nie wiem :/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Witam chce wymienić wkłady lusterek oryginalne już skorodowały mam b5 polift. Nie chce nic urwać i nie wiem jak się zabrać do demontarzu. Proszę o jakieś rady jak to zdjąć. Lusterka mam podgrzewane ale nie wiem czy fotochromatyczne. Można to jakoś sprawdzić? Lusterko wsteczne jest fotochromatyczne ale jest wylane i nie działa więc nie wiem czy boczne są fotochromatyczne czy nie. Proszę o pomoc. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Pryskalem WD 40 nie pomaga. A tych gum jest duzo i ktora piszczy to tak naprawde ciezko dosjsc ja mysle ze moga to byc koncowki drazkow tam w srodku sie obraca ten stozek na takiej jakby kolce i to ze ne ma luzow to ne znaczy ze jest dobra. Kiedys wymienie to sie dowiem czy ustapilo narazie dalem sobie spokoj Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Ktos rozwiazal ten problem ? U mnie caly czas piszczy mam juz tego dosyc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Wystarczylo dopchnac czujnik lewy przedni a predkosci byly takie same Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Witam jak w temacie abs włacza sie jak jadę w korku i leciutko trzymam pedał hamulca. Mam automata więc w korku jadę caly czas na halumcu i co jakiś czas załącza sie pompa abs na chwilę czuć też mrowienie na pedale hamulca. Co to może być? Tak to hamulce są ok z wiekjszej prędkości nic sie nie dzieje tylko przy takim leciutkim hanowaniu jak wolno sie jedzie. Dzięki za wszystkie porady. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. No to narazie jest spokoj na dwa lata jak jezdze to wyskoczyl ten blad ze 4 razy ale cos od dawna mi piszczy przy kierownicy jak skrecam szczegolbie w lewa strone Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Od ostatniego razu nie wyskoczyl ten blad nie wiem od czego to zalezy a nie robilem adaptacji jeszcze bo nie mialem czasu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Dzieki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Mozesz mi napisac krok po kroku ta procedure kalibracji ? Bede wdzieczny vaga mam tylko nie wiem co po kolei zrobic Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Witam jak w temacie wyświetla się w vagu bląd czujnika g85 uszkodzony. Daje się wykasowac i powraca sporadycznie kiedy zaświecą sie kontrolki abs i esp na 2 lata jak mam auto zdarzyło sie to może cztery razy. I tu pytanie czy jest faktycznie uszkodzony czy źle skalibrowany? Dodaje ze jak zapalą sie kontrolki abs i esp gaszę auto odpalam ponownie i gasną ale błąd zostaje. W czym problem miał ktoś z was tak? Bo zastanawiam sie nad wymianą ale jak by był faktycznie uszkodzony to kontrolki by sie paliły caly czas chyba ? Dzięki za wszystkie rady pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Pryskałem nic nie dało u mnie coś w maglu piszczy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Aha no ok to juz na ten temat z immo nie powiem bo nie przerabialem tego tematu. Jak cos to poszukaj na forum powinno cos byc. A z tymi czujnikami to prosta najwaniejsze zeby tyl ustawic na szczelinomierz najlepiej 0.7 mm a przod dopchnij na maxa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Wymień ten prawy tylny czujnik i ustaw tylne na szczelinomiez jak opisalem wyzej. Dopchnij tez dobrze przednie czujniki. Ten drugi blad to immobilajzer skasoj ten blad i zobacz czy bedzie powracal i fakt jak ci gasnie po odpaleniu to znaczy ze immobilajzer sie nie rozlacza mozesz miec slabe baterie w kluczyku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...