Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak hamulców jak jest wilgotno


Siwy21

Rekomendowane odpowiedzi

ja tez mam ferodo i zimmermany takze nie musisz mi mowic na temat jakosci :wink:

mimo to tak sie dzialo, w tym roku jeszcze nie zaobserwowalem takiego zjawiska.

---------- Post dopisany at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany at 11:53 ----------

http://a4-klub.pl/uklad-hamulcowy-96/problem-hamulcami-pierwszym-hamowaniu-259717/

Tutaj wiecej przypadkow :wink:

Tak tylko w tym linku masz pierwsze hamowanie pedał twardy i auto leci , a następne już normalnie , a u mnie jest teraz tak że za każdym razem jest tak samo , a to jest inna sytuacja ,

Jakieś inne pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdemontuj klocki, dobrze odtlusc jakims brake/cleanerem, wczesniej przelec papierem sciernym jakas 500tka i tarcze i klocki i zaloz ponownie, ja wciaz obstawiam ze zbieraja wilgoc i powierzchnia tarcia stracila jak gdyby tarcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdemontuj klocki, dobrze odtlusc jakims brake/cleanerem, wczesniej przelec papierem sciernym jakas 500tka i tarcze i klocki i zaloz ponownie, ja wciaz obstawiam ze zbieraja wilgoc i powierzchnia tarcia stracila jak gdyby tarcie

tarcze przeczyszczone papierkiem tak samo jak klocki odtłuszczone wurth brake cleaner , i nic to nie zmieniło , Mnie zastanawia cały czas słabo hamujący tył , jak przyciągnę lekko ręcznym i zahamuje , to jak bym kotwice rzucił w porównaniu do hamowania bez napięcia tylnych zacisków , ręcznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze masz gdzies wyciek podcisnienia i nei masz takiego wspomagania hamulcow jakie powinienes miec, w tdi podcisnienie to bardzo wazna sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze masz gdzies wyciek podcisnienia i nei masz takiego wspomagania hamulcow jakie powinienes miec, w tdi podcisnienie to bardzo wazna sprawa

jeździłem już z podpiętym Vacuometrem na stałe i trzyma -0,9 --1 a przy ostrym bucie -0,8/-0,9 tak że to nie to , pompę Vacuum też podmieniałem , zaworki jednokierunkowe jak i gumę w grodzi na nowa i dalej:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a cisnienie na wyjsciu pompy hamulcowej mierzyles? tzn sprawdzales?

nie mam czym takiego dużego manometru , ale wymieniałem pompę na inną i jest to samo , a jeśli blokuje koła przednie to ciśnienie jest jednakowe na jednej i drugiej sekcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze przewody elastyczne na tyle ci sie porozwarstwialy i sa przytkane, tez taka opcje kiedys widzialem dlatego tyl slabo hamuje

w osce sa bodajze tylko 2 na oba kola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze przewody elastyczne na tyle ci sie porozwarstwialy i sa przytkane, tez taka opcje kiedys widzialem dlatego tyl slabo hamuje

w osce sa bodajze tylko 2 na oba kola

krzyżowo przód z tyłem jest rozdzielony., przewody miałem wymienione , i mam takie wrażenie jak by ABS puszczał mała ilość płynu na tylne koła , , dlatego jak podciągnie się zaciski ręcznym to hamuje dużo lepiej .

Nie blokuje zacisków , nie grzeją się koła , jak jest z rozwarstwionymi przewodami.

Jak odpowietrznik się odkręci i naciśnie hamulec to dużo mniej płynu leci z tylnych zacisków niż z przednich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze masz zwalony koretkor sily hamowania, masz 96 rok, sterownik absu masz pod tylna kanapa, moze w nim jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze masz zwalony koretkor sily hamowania, masz 96 rok, sterownik absu masz pod tylna kanapa, moze w nim jest problem

A4 nie ma korektora , jego role pełni pompa ABS , a sterownik jak piszesz jest pod siedzeniem , po wypięciu wtyczki od pompy , leci taka sama ilość płynu tylko że nie załącza się ABS i tak nie zablokuje kół tylnych nawet na mokrej asfaltowej drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowisz ze zalezy ci koniecznie aby tylne kola ci zblokowalo, ale mysle ze to jest bardzo trudne nawet w sprawnym ukladzie, pamietaj ze tylne tarczki maja stosunkowa mala srednice, a jak ciagniesz recznym to on ma nieco inna metoda dzialania i podejrzewam ze ze wzgledu wlasnie na to latwiej jest poprzez niego zablokowac kola niz w sposob tradycyjny naciskajac pedal

---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

jakie masz w ogole heble z przodu?

o korektorze wiem dlatego pisalem odrazu o sterowniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowisz ze zalezy ci koniecznie aby tylne kola ci zblokowalo, ale mysle ze to jest bardzo trudne nawet w sprawnym ukladzie, pamietaj ze tylne tarczki maja stosunkowa mala srednice, a jak ciagniesz recznym to on ma nieco inna metoda dzialania i podejrzewam ze ze wzgledu wlasnie na to latwiej jest poprzez niego zablokowac kola niz w sposob tradycyjny naciskajac pedal

---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

jakie masz w ogole heble z przodu?

o korektorze wiem dlatego pisalem odrazu o sterowniku

przód 288x25 tył 245x10 i jak hamujesz to przód jest dociskany i odciąża tył , dlatego po wypięciu ABS-u powinno zablokować , ale nawet rozebrałem co się dało w takiej pompie żeby wywalić ograniczniki siły hamowania , ale nic takiego nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...