Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie uszczelek pompy wtryskowej


fireman tom

Rekomendowane odpowiedzi

Uszczelka nowa, boleć trafiony, ciężko było go zapalić ale zaskoczył, potem znowu ciężko palił, nie sprawdzałem na 80 stopniach ale na 25 stopniach płynu chlodzacego miał dawkę ponad 8 i po pół minuty wyskoczyła mrugnięcia kontrolka swiec zarowych, jutro będę miał czas to będę dawkę korygować, musze coś jeszcze z tym błędem zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko wymieniałeś uszczelke czy coś jeszcze grzebałeś???

Ustaw wykasuj bład i sie zobaczy.

Mi po wymianie uszczelki zapalił po 3 sek krecenia i nie było problemów z odpalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ustawiałem jeszcze raz dawkę i chwilkę mi zeszło bo albo 6-8 lub 1-2 ale w końcu około 4 i pali jak na razie normalnie, obroty ok. Roznica taka jak miałem kiedyś dawkę 1,4 to kopcio ze hej, a teraz nie dymi tak bardzo jak wcześniej gdy wciskalem pedał gazu do oporu i tak do 3500 rpm. Może ktoś chciał polepszyć osiągi i przedstawił nastawnik- jakiś kiepski tuningowiec. Mógł coś jeszcze na grzebać. ? Błędy kontrolki swiec wykasowalem i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...