Gumciaa Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Witam, Jestem nowym użytkownikiem forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Posiadam Audi a4 b5 1.9 tdi 90KM i od pewnego czasu zauważyłem, że silnik słabo wkreca sie na obroty. Pedał wcisniety w podłoge a samochód nie jedzie albo zwalnia, musze kilka razy odpuscic pedał gazu i wcisnać aby turbosprezarka zaskoczyła. Czytałem juz rózne artykuły ale w żadnym nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi gdyz zdania są podzielone. Zauważyłem że po uruchomienia silnika zaczyna jakby "cykac" zawór N75. Stąd moje pytanie, czy on powinien tak cykać, czy nie? Rozmawiałem z poprzednim właścicielem tego samochodu i powiedział ze wymieniał ten zawór ale na używany, wiec możliwe ze ten też juz sie popsuł. Brakuje także zawleczki ktora trzymała przewód podłączony do N75 to mogłoby wyjaśniac czemu zawór raz działał a raz nie działał bo cos tam nie stykało. Czy to może być wina tego zaworu, czy może czegos innego. EGR i kolektor wyczyszczony. Pozdrawiam
szymek1995 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Ale w ogole nie ma mocy czy traci moc po jakims czasie jazdy pod obciazeniem? Szczerze powiem ze o zaskakiwaniu turbiny to pierwsze slysze ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ---------- no i temat troche nie tuta, pisz w dziale o dieslach 1.9
Gumciaa Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 No właśnie raz ma a raz nie ma. generalnie turbina powinna sie załączać od 2 tys obr a nieraz piłuje do 3 i nie ma mocy, pusze gaz, wcisne to za ktoryms razem zaskoczy. Ale jak juz zaskoczy to moge ciągnąć do konca i spadków mocy nie ma, tylko na mniejszych obrotach nie zaskakuje
Gumciaa Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 AHU, w tytule źle podałem bo nie byłem pewny. Dzisiaj sprawdziłem dopiero Sprawdzałem także szczelność przewodów i przewody są ok
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 zrob logi VCDS/VAG-COM inaczej ciezko bedzie pomoc w rozsadny sposob
Gumciaa Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zrobie na pewno. Myslalem ze moze ktos juz miał podobny problem i podpowiedział by co mogło by być przyczyna. Jak zamówie kabel to wrzuce logi.
szymek1995 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 ja mialem podobny problem, tez w ahu, z tym ze jedynie reset poprzez wylaczenie i wlaczenie zaplonu przywracal prawidlowe dzialanie turbiny, a nie ze raz dmuchala a raz nie. U mnie pomogla reanimacja n75 ---------- Post dopisany at 00:47 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ---------- i na Twoim miejscu tez zaczal bym od tego, pozadnie go dopiescic, lacznie z doprowadzeniem przewodow, bo piszesz ze jakies cuda masz z ta wtyczka, sprobuj to dograc i zobaczymy efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się