Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotw,brak mocy


jak28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, temat dotyczy passata b5 mojego taty. Rocznik 97' silnik adr, przebieg 120 tkm, prawie od nowości w domu. Napędzany czystą benzyną. Przechodząc do problemu, w aucie powstał minimalny wyciek oleju. Mechanik stwierdził ze winny temu jest uszczelniacz wału. Został wymieniony na nowy. Jak się okazało po zdjęciu skrzyni wyciek był z plastikowego łącznika odmy, kapało na obudowę skrzyni i wylatywało dołem. Uszczelniacz wymieniony i łącznik odmy. Wszystko ładnie pięknie, ale falują obroty na biegu jałowym po przegazowaniu. Dodajemy gazu puszczamy i obroty zamiast ładnie spaść do 800 spadają do 500 po czym chwile po falują i jest 800. Dodatkowo auto jest strasznie mulaste. Nie chce wchodzić na obroty. Objawy podobne jak przy przedstawionym rozrzadzie. Rozrzad sprawdzony jest ok. Błędów na vagu brak. Co robić dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzić filtr paliwa przepływkę czy dobrzę daje oraz wyczyścić i zadpotować przepustnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co kolega wyżej + dodatkowo psiuknij plakiem w okolicach dolotu i odmy przy odpalonym silniku i zobacz jego reakcję może coś źle mechanior złożył i lewe powietrze załapuje. A jest różnica jeszcze między ciepłym a zimnym silnikiem ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnice adaptowalem na kanale 098, jest ok. Auto przed wymiana uszczelniacza chodziło bez problemu. Więc myśle ze takie rzeczy jak filtr paliwa odpadają. Przepływka ? A jakie wartości ma mieć? Falowanie obrotów występuje tylko na ciepłym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak odepnij przepływkę i zobacz czy pomoże jeżeli nie to podłącz ją i odepnij sondę jeżeli nie pomoże to znacz że to ani sonda ani przepływka :) A jak chcesz mieć pewność to logi musisz zrobić i dać do działu VAG tam sprawdzą i powiedzą co jest nie tak :) Dodatkowo sprawdź szczelność dolotu plakiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz w dziale Diagnostyka VAG :) Jeżeli przed dolotem było dobrze a po wymianie jest źle więc ja bym bił w tę stronę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor znowu wyjety. Odma sprawdzona, szczelna. Przepustnica wyjeta, wydaje się być czysta, ale została wyczyszczona. Jutro złożę go i zobaczymy...

---------- Post dopisany 22-01-2014 at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2014 at 22:51 ----------

Problem rozwiązany. Co pomogło? Nie wiem do końca. Wyczyscilem przepustnice i złożyłem jeszcze raz i jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...