Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu, szpilka (śruba dwustronna M10)


sieergiej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, więc problem jest taki że kupiłem już zestaw rozrządu (AWX 2001r)

-pasek Conti

-pompa Hepu

-napinacz hydr. NTN

-rolka napinacza NTN

-rolka prow. INA

W zestawie jest tylko nowa nakrętka rolki napinacza i moje pytanie odnośnie tego brzmi czy wymienia się też śrubę dwustronną M10 (szpilkę) i śrubę rolki prow. czy nie jest to konieczne?

A to silnik podczas pracy jeszcze przed wymianą może ktoś wie co tak słychać w tle od razu bym kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś rolka ostro Tobie się zaciera jak by na alternatorze jedź do warsztatu niech to zrobią.. a z tą szpilką to nie jest to konieczne jak stara jest prosta ale jak jest w zestawie to się zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pytam bo chce zrobić to jak najlepiej w zestawie nie ma jej tylko sama nakrętka. Tak samo w książce Sam Naprawiam jakby było odkręcane koło na wale to śruba wału pisze każdorazowo nowa 120nm+90stopni a o szpilce tylko że ma być wkręcona w blok z momentem 15nm (czyli zależy od jej stanu, gwintu etc). Jak dorwę w Aso oryginalną to wymienię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm a po co odkręcać śrubę na wale do wymiany rozrządu? No chyba że cieknie olej i chce wymienić simmering. Do rozrządu odkręcasz tylko koło pasowe zamocowane na 4 śrubki. Zębatkę wału po której idzie rozrząd się nie dotyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...