wrclaguna Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 w B8 szybko leca AKU moj po trzech latach zrobił pa pa Niestety w dzisiejszych samochodach jest full elektroniki i to sa takie skutki . Wystarczy ze ktorys sterownik z błedami nie uspi sie i drze nam prad
frog125 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 To jest prawda co mówi wrclaguna otwierasz auto zapalają się halogeny potem drzwi lampka, w środku całe oświetlenie itd poza tym dużo idzie na samo rozgrzanie świec i odpalenie w moim przypadku krótkie odcinki go dobijają, alternator nienadążny naładować tyle ile potrzeba,wydaje mi się ze z systemem start stop jeszcze szybciej lecą aku ale nie wiem bo nie mam tej opcji i się chyba cieszę z tego ---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ---------- Dodam jeszcze że jak odpalam rano po jakiś 5sekundach zatrzęsie budą (nierówna praca silnika) to wyskakuje błąd oleju po czym zaraz gaśnie max 3sekundy myślę że dzieje się tak że ojej jest bardzo zgęstniały i tak się dziej
Gibons Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Na zimę można sporo opcji wyłączyć np składane lusterka czy oświetlenie w środku etc. PS a że tak zapytam orientuje się ktoś ile taki aku kosztuje do 2.0TDI CAGA ? można to gdzieś dostać czy tylko ASO ?
frog125 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 W serwisie na pewno tylko za jaką cenę masz varte na allegro chyba 600 czy 700zł wydaje mi się że inne typu centra futura też może być tylko patrz na parametry:wink:
wojcian Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Aku cena w aso Kraków 800pln , plus kodowanie 200pln. Mój ma już 5 zime i powoli pada.U mnie jazda krótkie odcinki po 5 km do pracy napweno nie pomaga .
frog125 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja po wyciągnięciu nic nie kodowałem tylko błędy pokasowałem 800zł to nie tak źle
proximpuh Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Pierwszy wymieniałem w ASO 1100 PLN z niby "wkodowaniem"(pic na wodę fotomontaż), (padł po 1,5 roku niestety), przed zimą zakupiłem u kumpla w hurtowni Wartę za 4 stówki z groszami bez wkodowania i hula aż miło, zero błędów:wink:, jak ktoś ma system start-stop to musi być podobno inny
wojcian Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 To chyba taki podejdzie http://www.akumulatory-kraków.pl/p111,varta-blue-95ah-800a.html ,
wrclaguna Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Pierwszy wymieniałem w ASO 1100 PLN z niby "wkodowaniem"(pic na wodę fotomontaż), (padł po 1,5 roku niestety), przed zimą zakupiłem u kumpla w hurtowni Wartę za 4 stówki z groszami bez wkodowania i hula aż miło, zero błędów:wink:, jak ktoś ma system start-stop to musi być podobno inny jak wkładamy ten sam AKU ( te same parametry ) to nie kodujemy nic .
proximpuh Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Pierwszy wymieniałem w ASO 1100 PLN z niby "wkodowaniem"(pic na wodę fotomontaż), (padł po 1,5 roku niestety), przed zimą zakupiłem u kumpla w hurtowni Wartę za 4 stówki z groszami bez wkodowania i hula aż miło, zero błędów:wink:, jak ktoś ma system start-stop to musi być podobno inny jak wkładamy ten sam AKU ( te same parametry ) to nie kodujemy nic . Wiem Grześ, tylko za co gnojki w ASO kasują 300 PLN przy wymianie aku, raz sie dałem zrobić, wiecej nie...
wrclaguna Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Niestety w ASO nie wiedzą wszystkiego
pawelde Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Na FORUM jest opis gdzie nalezy ładowac AKU bez koniecznoisci wyciaganiahttp://img593.imageshack.us/img593/9950/podsybie.png - Zdjąć osłonę 1 za uchwyt w górę -> . http://img9.imageshack.us/img9/4422/podszybie3.png http://img141.imageshack.us/img141/1852/podzybie5.png - Odblokować blokadę ->A i otworzyć osłonę -> B. - Podłączyć czerwony zacisk przewodu + urządzenia do ładowania akumulatorów do bieguna dodatniego 1, a czarny zacisk przewodu - do bieguna masy 2. – Podłączyć wtyczkę sieciową urządzenia do ładowania akumulatorów i włączyć urządzenie do ładowania akumulatorów . – Podczas ładowania pozostawić pokrywę tylną otwartą. http://img820.imageshack.us/img820/9703/bateria336.jpg Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. http://img819.imageshack.us/img819/1506/bateria443.jpg Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. http://img35.imageshack.us/img35/2070/bateria335.jpg Teraz mozemy ladować akumulator WRC a czy tym sposobem można ładować akumulatory dla systemu start/stop też? Akumulatory AGM?
gontash Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Są dwa typy akumulatorów (w przypadku akumulatorów VARTA) przeznaczonych do systemów START-STOP. Pierwszy dla auta bez rekuperacji energii, drugi z rekuperacją energii. Pozostaje pytanie czy w B8 zastosowano system odzyskiwania energii ? Ktoś się orientuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się