Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w B8 szybko leca AKU :thumbdown: moj po trzech latach zrobił pa pa :thumbdown:

Niestety w dzisiejszych samochodach jest full elektroniki i to sa takie skutki .

Wystarczy ze ktorys sterownik z błedami nie uspi sie i drze nam prad :kwasny:

Opublikowano

To jest prawda co mówi wrclaguna otwierasz auto zapalają się halogeny potem drzwi lampka, w środku całe oświetlenie itd poza tym dużo idzie na samo rozgrzanie świec i odpalenie w moim przypadku krótkie odcinki go dobijają, alternator nienadążny naładować tyle ile potrzeba,wydaje mi się ze z systemem start stop jeszcze szybciej lecą aku ale nie wiem bo nie mam tej opcji i się chyba cieszę z tego

---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

Dodam jeszcze że jak odpalam rano po jakiś 5sekundach zatrzęsie budą (nierówna praca silnika) to wyskakuje błąd oleju po czym zaraz gaśnie max 3sekundy myślę że dzieje się tak że ojej jest bardzo zgęstniały i tak się dziej

Opublikowano

Na zimę można sporo opcji wyłączyć np składane lusterka czy oświetlenie w środku etc.

PS a że tak zapytam orientuje się ktoś ile taki aku kosztuje do 2.0TDI CAGA ? można to gdzieś dostać czy tylko ASO ?

Opublikowano

W serwisie na pewno tylko za jaką cenę masz varte na allegro chyba 600 czy 700zł wydaje mi się że inne typu centra futura też może być tylko patrz na parametry:wink:

Opublikowano

Aku cena w aso Kraków 800pln , plus kodowanie 200pln. Mój ma już 5 zime i powoli pada.U mnie jazda krótkie odcinki po 5 km do pracy napweno nie pomaga .

Opublikowano

Ja po wyciągnięciu nic nie kodowałem tylko błędy pokasowałem 800zł to nie tak źle

Opublikowano

Pierwszy wymieniałem w ASO 1100 PLN z niby "wkodowaniem"(pic na wodę fotomontaż:grin:), (padł po 1,5 roku niestety), przed zimą zakupiłem u kumpla w hurtowni Wartę za 4 stówki z groszami bez wkodowania i hula aż miło, zero błędów:wink:, jak ktoś ma system start-stop to musi być podobno inny

Opublikowano

Powinien śmigać :wink:

Opublikowano
Pierwszy wymieniałem w ASO 1100 PLN z niby "wkodowaniem"(pic na wodę fotomontaż:grin:), (padł po 1,5 roku niestety), przed zimą zakupiłem u kumpla w hurtowni Wartę za 4 stówki z groszami bez wkodowania i hula aż miło, zero błędów:wink:, jak ktoś ma system start-stop to musi być podobno inny

jak wkładamy ten sam AKU ( te same parametry ) to nie kodujemy nic .

Opublikowano
Pierwszy wymieniałem w ASO 1100 PLN z niby "wkodowaniem"(pic na wodę fotomontaż:grin:), (padł po 1,5 roku niestety), przed zimą zakupiłem u kumpla w hurtowni Wartę za 4 stówki z groszami bez wkodowania i hula aż miło, zero błędów:wink:, jak ktoś ma system start-stop to musi być podobno inny

jak wkładamy ten sam AKU ( te same parametry ) to nie kodujemy nic .

Wiem Grześ, tylko za co gnojki w ASO kasują 300 PLN przy wymianie aku, raz sie dałem zrobić, wiecej nie...:wink:

Opublikowano

Niestety w ASO nie wiedzą wszystkiego :wink:

Opublikowano
Na FORUM jest opis gdzie nalezy ładowac AKU :wink: bez koniecznoisci wyciagania

http://img593.imageshack.us/img593/9950/podsybie.png

- Zdjąć osłonę 1 za uchwyt w górę -> .

http://img9.imageshack.us/img9/4422/podszybie3.png http://img141.imageshack.us/img141/1852/podzybie5.png

- Odblokować blokadę ->A i otworzyć osłonę -> B.

- Podłączyć czerwony zacisk przewodu + urządzenia do ładowania akumulatorów do bieguna dodatniego 1, a czarny zacisk przewodu - do bieguna masy 2.

– Podłączyć wtyczkę sieciową urządzenia do ładowania akumulatorów i włączyć urządzenie do ładowania akumulatorów .

– Podczas ładowania pozostawić pokrywę tylną otwartą.

http://img820.imageshack.us/img820/9703/bateria336.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

http://img819.imageshack.us/img819/1506/bateria443.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

http://img35.imageshack.us/img35/2070/bateria335.jpg

Teraz mozemy ladować akumulator :)

WRC a czy tym sposobem można ładować akumulatory dla systemu start/stop też? Akumulatory AGM?

Opublikowano

Są dwa typy akumulatorów (w przypadku akumulatorów VARTA) przeznaczonych do systemów START-STOP. Pierwszy dla auta bez rekuperacji energii, drugi z rekuperacją energii.

Pozostaje pytanie czy w B8 zastosowano system odzyskiwania energii ? Ktoś się orientuje?

Opublikowano

U mnie ori jest taki

20140322_143220.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...