Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie łączy się żaden VAG-COM, VCDS i inne. Pomocy.


S_opel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam taki problem ze swoją A4 1998r z silnikiem 1,8T AEB że nie mogę jej sobie diagnozować. Sprawdzana już na 3 różnych sprzętach od VAG-Com 3.11 i nowsze, Polski VAG, VCDS, VW Tools do tego CDiF ( i tu można się połączyć tylko z klimą i zegarami ), interfejs diagnostyczny DELPHI. Jedyny sprzęt który się połączył bez problemu to interfejs KTS czy jakos tak. I tam z niczym nie ma problemu. Macie może pomysł o co chodzi ? Różne kable różne interfejsy i ciągle to samo. Nie znalazłem takiego przypadku na forum. Spotkał się ktoś z Was z czyms takim??

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj sterowniki odinstalować oraz wszystkie programy oraz je zainstalować.

Najlepiej wszystkie instalki / potrzebne pliki sobie zgrać np. na płytkę lub Pendrive-a (lub cokolwiek innego), a następnie użyj przywracania systemu. Zaznacz datę, kiedy wszystko instalowałeś, wykonaj przywracanie, a następnie zainstaluj wszystko. Spróbuj. Jak nie pomoże, to już wina może leżeć po stronie sprzętu. (Porty USB itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu ewidentnie widac że to nie jest wina sprzętu skoro kts smiga to reszta tez musi obstawiam problem z linią k czyli linią diagnostyczną vcds to dobry sprzęt i ogarnia takie auto od strzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz radio?

Niektóre Concerty I Chorusy potrafią zablokowac linie K.

Wyjmij radio i sprawdź bez niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to zupełnie związku ze sterownikami portami USB i tym podobne. Interfejsy DELPHI i CDiF nie są jakimiś programami ściąganymi z internetu. Radio mam już nie oryginalne więc to też odpada. W moim A4 nie ma jednej linii. Nie pamiętam teraz czy K czy L. Ale to też chyba nie ma większego znaczenia bo kolega w swoim A6 C5 też nie ma jednej linii i wszystkie wymienione sprzęty łączą się z jego autem.

Jak sprawdzić linię diagnostyczną ? Co powinno tam być ? Oczywiście zasilanie i masa są .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij licznik i wtedy podłącz vag ewidentnie coś blokuje linie k sprawdzaj wszystko, climatronik , zegary, abs,air bag tu nie odepniesz wtyczki bo dostęp trudny do kostki ale wypnij wszystko i sprawdzaj czy się połączy jak połączysz się z silnikiem i air bagiem to wpinaj następny element i znowu test łącznści może któryś element jest uwalony i sieje sygnałem po lini diagnozy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by po schemacie odpinać kolejne linie K, i znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli radio nie-ori to tym bardziej odłącz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIestety odłączenie radia nic nie pomaga. Nie widać zbytnio pociętych kabli więc zakładam że instalacja jest ori. Jeśli diagnostyka wchodzi do radia to musi tez wychodzić. Szkoda że nie mam oryginalnego radia. Mógł bym wykluczyć przerobioną instalację pod nie oryginalne radio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może poprzedni właściciel pozamieniał wyjścia kabelków w gnieździe złącza? Takie zabezpieczenie żeby ewentualny złodziej nie mógł szybko wyłączyć fabrycznego immo przez podpięcie tych dezaktywatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpinałeś wszystkie sterowniki które podlegaja diagnostyce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...