Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Alternator nie doładowywuje nowego Boscha 77Ah 780A


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wystarczy prześledzić bezpieczniki w konsoli te po lewej stronie czy gdzieś jeszcze będą? Miernik może być długo wpięty? bo coś na nim jest napisane; dla 10sek max co 15min.

Później zajmę się wiązką drzwi.

Opublikowano

na mierniku masz napisane że możesz mierzyć prąd 10A maksymalnie przez 10sek i potem 15 minut przerwy. Ty jednak mierzysz wartości 1000 razy mniejsze więc możesz się bawić. Uważaj jednak bo jak włączysz na zapłon to pobór prądu też skoczy. Wyciągaj bezpieczniki i sprawdzaj na wyłączonym zapłonie. Pozamykaj zamki śrubokrętem by MK się wyciszył. Przy wyłączonym zapłonie możesz mierzyć na mniejszym zakresie dla większej dokładności ale uważaj by nie spalić miernika.

Opublikowano

Ok. Tak zrobię. Dam znać jutro. Dzięki...

---------- Post dopisany 03-02-2014 at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2014 at 23:23 ----------

Panowie po zamknięciu zamków śrubokrętem nadal jest pobór 0,10-0,11A. Po wyjęciu bezpiecznika nr 15 10A (kombigerat, navigation) pobór spada do 0,00A.

Co teraz radzicie?

A takie obok pytanie - bezp. nr 13 10A (lenksaulenmodul) po jego wyjęciu proces uśpienia zaczyna się od nowa, czyli tak jakbym rozłączył aku a po włożeniu bezp. aku podłączył.

Tak ma być?

Opublikowano

jak mierzysz na 10 A zakresie to może nic nie pokazywać..

W każdym razie winowajcą wydaje się być źle podłączony RNS lub BOSE.

Opublikowano

Jeszcze ważne ze miernik ma być na DCA a nie ACA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...