Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolejny raz problem z temperatura!!


konrado8525

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Koledzy mam problem z temperatura silnika. Podczas jazdy z predkoscia ok 100km/h auto lapie temperature 90 i wskazowka stoi tak jak powinna ale gdy wjade do miasta lub zatrzymam sie temperatura momentalnie spada do 60-70. Jestem po wymianie termostatu orginalu z aso i nic sie nie zmienia i o dziwo waz gorny od chlodnicy i plyn w zbiorniczku wyrownawczym jest non stop zimny... odczyt na vagu po przejechaniu ok 30km 01 engine 007 72st a 17 instruments 003 70st czyzby orginalny termostat byl wadliwy? dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często się zdarza że nowy jest wadliwy. U Ciebie wygląda na to że się zaciął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wymieniałeś czujnik temperatury wody?

Zrób diagnostykę na zimnym i ciepłym jak podane jest w dziale diagostyki to może coś więcej się dowiesz.

Przykład: Kupiłem auto od gościa, który niestety nie dbał no i sprawdzam vagiem grupy odpowiedzialne za temperaturę: Wychodzi, że termostat do wymiany (po przejechaniu 10km w temp. 25st na desce 90C ale dopiero pod koniec dystansu - vag 70C) po wymianie w tych samych warunkach 90C na vag po przejechaniu 3km :)

Przykład 2: Po rozgrzaniu silnika 90C, ale podczas jazdy temp. spada do 75C (na vag i desce) - czasem wyrzucało mi błąd czujnika G2/G62 - po wymianie wszystko wróciło do normy. Termostat wymieniałem prawie trzy lata temu.

Zawsze możesz wymontować termostat i nim oddasz do reklamacji sprawdź w jakiej temperaturze się otwiera.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie tak samo z tym termostatem, mimo iz kupilem ori w ASO to niestety dopiero 3 podejscie było dobre. Poprzednie były lipne mimo iz oryginał.

Zrob tak jak biszczan pisze, sprawdz go w jakiej temperaturze sie otwiera i bedziesz wiedział na czym stoisz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi. Panowie dzisiaj bylem w trasie i o dziwo co zauwazylem.. Podczas jazdy czy to w trasie czy w miescie rozgrzeje sie do 90st na desce ( 88,2 st na vagu) i tak trzyma , nawet na postoju na wolnych obrotach przy temperaturze na climatronicu 20st. Jak tylko zmienie tmperature na climatroniku na wyzsza to na postoju momentalnie temperatura spada. A moze to jednak od mrozow tak sie dzieje? Czy jak silnik zlapie 90st i wlaczy sie na climatroniku na HI to temp silnika nie powinna spadac? a czujnika g62 nie wymienialem gdyz nie pokazuje bledu na vagu ponadto odczyty z rana jak i na rozgrzanym silniku w 01 engine 007 i 17 instruments 003 wskazuja prawie tak samo (2st roznicy) to obstawiam ze czujnik raczej dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie jest tak, ze jak złapie 90 to musi trzymać. Jak mu zwiekszysz grzanie kabiny to musi skads to ciepło zabrać a przecie TDI w ogóle za duzo tego ciepła nie emituje wiec tym bardziej jak stoisz. Skoro mu brakuje to w pierwszej kolejności zamknie termostat żeby zmniejszyć straty i utrzymać temp. silnika. Jak tego nie wystarcza to wskazówka leci w dol, proste.

Wysłane z mojego Trooper_X55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...