Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jazda bez płynu w układzie wspomagania kierownicy


prezesik18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem tyczy Passata B5 1.9 TDI AFN. Widzę że płyn ciurkiem ucieka z maglownicy i po ok 5minutach jazdy pompa się odzywa i zanika wspomaganie. Problem polega na tym że autem muszę pojechać na warsztat ok 60km, a zatrzymywać co chwilę na dolewki płynu nie wchodzi w grę. Czy wchodzi w opcję pojechanie do tego warsztatu bez płynu w układzie? Nie wysra się pompa? :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec Octavia 1.9TDI AGR jechał całe miasto (jakieś 10-15km) bez płynu i nic się nie stało. Różnica jest taka, że u niego pompa była cicho, nie odzywała się wtedy wcale. Także nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pasku już po 2km płynu brakuje i bardzo słychać pompę :kwasny: Mam 3 litry płynu na drogę i będę jechał ostrożnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wystarczy, generalnie płyn ucieka przy skręcaniu czy już tak wywalone, że przy jeździe na wprost też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko czy nie i tak muszę do Koszalina przyjechać. Tym razem więcej roboty niż przy poprzedniej wymianie. Czytałem trochę na necie i nie powinno pompie nic groźnego się stać, najwyżej wymienię na inną. Ile dałeś za maglownicę do swojej A4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to lajtowo, ja prawdopodobnie oddaję do regeneracji(550zł), chyba że z a6 przypasujemy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie regeneruj, każdy odradza. Lepiej kupić używke. Z a6 nie wiem, czy podejdzie. Budyniowa maglownica przynajmniej do mnie nie podchodziła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie miała być budyniowa, także wiem już że nie przypasuje bo w zasadzie maglownica w pasku jest taka sama jak u nas w A4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, szkoda pompy

zdejmij pasek z niej i jedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdejmę bo na tym pasku leci jeszcze alternator i chyba pompa wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie regeneruj, każdy odradza. Lepiej kupić używke.

co za głupoty....

a skąd wiesz w jakim stanie jest używka i ile km na niej zrobisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uzywke jeszcze by kupil za 100zł to poł biedy a przewaznie chca 300-400zł za uzywana to juz lepiej regenerowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie regeneruj, każdy odradza. Lepiej kupić używke.

co za głupoty....

a skąd wiesz w jakim stanie jest używka i ile km na niej zrobisz?

bez płynu jak już wyje to na 99,999% zatrzesz pompe

a uzywka to loteria po regeneracji masz wieksza pewnosc ze bedzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam wyjścia, muszę 60km przejechać. Będę robił przerwy i dolewki co jakiś czas. Co do regeneracji, koszt 550zł, jest też opcja kupna maglownicy z paska b5 fl za 400zł. Sam już nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

550zl z gwarancja ,400 bez gwarancji?

a po pół roku może być 400+550,a nie musi moze posłuzyc dluzej niz po regeneracji ale niema takiego mądrego co to przewidzi

decyzja nalezy do ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję tą co siedzi w aucie oddać do regeneracji, jeżeli się nie nada to kupuję używkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...