Wihajster 31 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 na 99% to nie N75 tylko geometria w turbo szwankuje.Zrób logi i sie przekonasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 turbina byla czyszczona latem na błysk kata nie mam i jak dziadek raczej nie jezdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 turbina byla czyszczona latem na błysk kata nie mam i jak dziadek raczej nie jezdzemimo to znowu jest zasyfiona na bank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 no to jak sie tego wystrzec ??? przeciez to bez sensu co 3 miesiace rozpolawiac turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Nie stosować PSJ i moze juz są wżery na muszli turbo bądź wtryski juz podlewaja najlepiej minimum raz w tygodniu dać jej ostro w palnik oczywiscie jak wskaźnik pokaże 90* C Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faster84 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 w miescie raczej sie nie da bez PSJ a palnik dostaje i tak jak mowilem wszysko polerowałem na błysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się