zdzisiek910 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam. Nie znalazłem nic na forum wiec wiec zapytam wprost Audi A4 2.0 143 z 2010 r. multitronic przebieg 178 tys. Auto kupiłem w tamtym roku na felgach 16 cali ale wiadomo nie wygląda to zbyt rasowo wiec zakupiłem oryginalne felgi 18 od audi a4 i do tego zakupiłem opony 225/45/18 (wiem że nie są typowe ale na mniejszym profilu jest dla mnie za twardo) Wszystko było by ok gdyby nie to że po założeniu w/w felg i po wykonaniu ok 50-70 skrętów w układzie kierowniczym zaczyna być wyczuwalny jak by taki pstryk- co ok pół obrotu kierownicy, tzn sprawia to wrażenie jak by na zebatce był przeskąk o jeden ząbęk ( nie wiem jak to lepiej opisać). W sytacji gdy auto jest zimne i na początku jazdy wszystko jest ok, tylko własnie zaczyna się to dzać po przejechaniu kilkudziesiecu kilometrów. Założyłem ponownie felgi 16 i objawy ustały. Doświadczony wulkanizator twierdzi że opony są w super stanie, felgi też proste. Nie wiem co robić. pomóżcie
.Pablo. Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Coś już będzie zużyte na 16 mniejsze opory niz na 18 i układ daje o sobie znać . Weź druga osobę niech kręci kiera na 18 a ty słuchaj gdzie piszczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się