Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana wielkości kół i dziwne objawy układu kierowniczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Nie znalazłem nic na forum wiec wiec zapytam wprost :)

Audi A4 2.0 143 z 2010 r. multitronic przebieg 178 tys.

Auto kupiłem w tamtym roku na felgach 16 cali ale wiadomo nie wygląda to zbyt rasowo wiec zakupiłem oryginalne felgi 18 od audi a4 i do tego zakupiłem opony 225/45/18 (wiem że nie są typowe ale na mniejszym profilu jest dla mnie za twardo) Wszystko było by ok gdyby nie to że po założeniu w/w felg i po wykonaniu ok 50-70 skrętów w układzie kierowniczym zaczyna być wyczuwalny jak by taki pstryk- co ok pół obrotu kierownicy, tzn sprawia to wrażenie jak by na zebatce był przeskąk o jeden ząbęk ( nie wiem jak to lepiej opisać). W sytacji gdy auto jest zimne i na początku jazdy wszystko jest ok, tylko własnie zaczyna się to dzać po przejechaniu kilkudziesiecu kilometrów. Założyłem ponownie felgi 16 i objawy ustały. Doświadczony wulkanizator twierdzi że opony są w super stanie, felgi też proste. Nie wiem co robić. pomóżcie

Opublikowano

Coś już będzie zużyte na 16 mniejsze opory niz na 18 i układ daje o sobie znać . Weź druga osobę niech kręci kiera na 18 a ty słuchaj gdzie piszczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...