fortitudo Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam. Problem mam od 2 dni auto ma albo obroty 1200-1600. albo czasami za niskie 720 i szarpie. Stało sie tak po przejechaniu autorada ok 150km srednio 140-180km/h Kody bedów 17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P1103 - 008 - moc za mała - Sporadyczny 17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 001 - 16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 002 - - Sporadyczny 16685 - Cylinder 1 P0301 - 002 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny 16686 - Cylinder 2 P0302 - 002 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny 17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.) P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona 16891 - Regulacja biegu jałowego P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - Sporadyczny Kody gotowości: 0000 0000 Po skasowaniu błędu pojawia się po chwili 17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 001 - czasami wypadanie zapłonów jesli obroty sa 720 niskie jezeli sa w przedziale 1200-1600 nie wyskakuje wypadanie zapłonu. Jest instalacja LPG przejechane ok 17tys Do tego okresu wymieniłem cewki świece rozrząd auto sprawowało sie idealnie przez ten czas. Jaka może być przyczyna ?? Wydaje mi sie tez ze katalizator ma za wysoka temperaturę. Spalanie wydaje sie być w normie Moc wydaje sie troszeczkę słabszy. wszystkie te objawy sa na LPG i na PB. Proszę o pomoc.
remikson Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Prawdopodobnie zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej
djzak Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 mam dokladnie to samo ..tyle ze mi wywalalo cewki ...wymienilem ..i teraz wraca ciagle blad cylinadra 01 ..i telepie silnikiem na wolnych jak cholera i wywala blad cisnienia turbo przepustnica..dokaldnie ten sam ...daj znac jak rozwiarzesz problem ja zrobie to samo ..a to nie przypadkiem zaworke odpowietrzenia ? ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ---------- tutaj w innym temacie bylo cos takiego .. Ostatnio w moim miałem to samo obroty jałowe podwyższone ok. 1200 -1500, a jak sie wyrównały do ok. 800 to strasznie telepało silnikiem. Na vagu wyszły błędy z ciśnieniem doładowania, regulacja przepustnicy i losowe wypadanie zapłonów. Kolejny objaw to powoli schodził z obrotów. Został wyczyszczony cały układ dolotowy, przepływomierz, przepustnica, sprawdzone cewki i świece. A na koniec okazało się że winien temu wszystkiemu był zaworek odpowietrzający nr. częsci 035 103 245 G. Po wymianie autko lata idealnie. Obroty równo 760. Koszt zaworka w serwisie to ok. 44 zł. ---------- Post dopisany 16-05-2014 at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 21:45 ---------- problem rozwiazany winowaja cyl zaworek nr. częsci 035 103 245 G w aso 49 pln ..odpowietrzenie ..byl dziurawy ..
fortitudo Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2014 Witam w związku z licznymi zapytaniami o błąd 17705 a udało mi się z nim uporać. U mnie winowajca był 035103245G Bardzo pomógł mi ten filmik w diagnozie nie 3ba nic odkręcać i od razu wiadomo Jeżeli po zaciśnięciu węża obroty wracają do normy uszkodzony został zaworek http://i6.photobucket.com/albums/y224/docurley/2010-09-11114419.jpg u mnie był identycznie zepsuty. Roboty na 20minut Tego zaworka nie widać tam on jest w trójniku osadzony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się