Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie obroty falowanie obrotów blad 17705


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Problem mam od 2 dni auto ma albo obroty 1200-1600. albo czasami za niskie 720 i szarpie.

Stało sie tak po przejechaniu autorada ok 150km srednio 140-180km/h

Kody bedów

17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny

P1103 - 008 - moc za mała - Sporadyczny

17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!)

P1297 - 001 -

16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach

P0300 - 002 - - Sporadyczny

16685 - Cylinder 1

P0301 - 002 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny

16686 - Cylinder 2

P0302 - 002 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny

17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.)

P1136 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona

16891 - Regulacja biegu jałowego

P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - Sporadyczny

Kody gotowości: 0000 0000

Po skasowaniu błędu pojawia się po chwili

17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!)

P1297 - 001 -

czasami wypadanie zapłonów jesli obroty sa 720 niskie jezeli sa w przedziale 1200-1600 nie wyskakuje wypadanie zapłonu.

Jest instalacja LPG przejechane ok 17tys

Do tego okresu wymieniłem cewki świece rozrząd auto sprawowało sie idealnie przez ten czas.

Jaka może być przyczyna ??

Wydaje mi sie tez ze katalizator ma za wysoka temperaturę.

Spalanie wydaje sie być w normie

Moc wydaje sie troszeczkę słabszy.

wszystkie te objawy sa na LPG i na PB.

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Prawdopodobnie zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej

Opublikowano

mam dokladnie to samo ..tyle ze mi wywalalo cewki ...wymienilem ..i teraz wraca ciagle blad cylinadra 01 ..i telepie silnikiem na wolnych jak cholera i wywala blad cisnienia turbo przepustnica..dokaldnie ten sam ...daj znac jak rozwiarzesz problem ja zrobie to samo ..a to nie przypadkiem zaworke odpowietrzenia ?

---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ----------

tutaj w innym temacie bylo cos takiego ..

Ostatnio w moim miałem to samo obroty jałowe podwyższone ok. 1200 -1500,

a jak sie wyrównały do ok. 800 to strasznie telepało silnikiem. Na vagu

wyszły błędy z ciśnieniem doładowania, regulacja przepustnicy i losowe

wypadanie zapłonów. Kolejny objaw to powoli schodził z obrotów. Został

wyczyszczony cały układ dolotowy, przepływomierz, przepustnica, sprawdzone cewki

i świece. A na koniec okazało się że winien temu wszystkiemu był zaworek odpowietrzający

nr. częsci 035 103 245 G. Po wymianie autko lata idealnie. Obroty równo 760. Koszt zaworka

w serwisie to ok. 44 zł.

---------- Post dopisany 16-05-2014 at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 21:45 ----------

problem rozwiazany winowaja cyl zaworek nr. częsci 035 103 245 G w aso 49 pln ..odpowietrzenie ..byl dziurawy ..

Opublikowano

Witam w związku z licznymi zapytaniami o błąd 17705 a udało mi się z nim uporać.

U mnie winowajca był 035103245G

Bardzo pomógł mi ten filmik w diagnozie nie 3ba nic odkręcać i od razu wiadomo

Jeżeli po zaciśnięciu węża obroty wracają do normy uszkodzony został zaworek

http://i6.photobucket.com/albums/y224/docurley/2010-09-11114419.jpg

u mnie był identycznie zepsuty.

Roboty na 20minut Tego zaworka nie widać tam on jest w trójniku osadzony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...