Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z napięciem


piotrekpiwko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio mam chyba problem z napięciem. Pierwsza rzecz to przy zamykaniu szyb delikatnie schodza mi obroty. Druga rzecz to również słyszę zmianę w pracy pompy paliwa przy zamykaniu szyb (zamiennik pompy do najcichszych nie należy) :) Teraz kwestia czy co coś z akumulatorem czy regulatorem napięcia a może w ogóle cos innego?

Prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszę zmianę w pracy pompy paliwa przy zamykaniu szyb

Nie żartuj.

Poważnie coś słyszysz ?

Ja wogóle pompy nie słyszę, nawet gdybym się dobrze wsłuchał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No slysze, ale wczesniej nie bylo tego slychac. Nie wiem czy to temu ze to chu...y zamiennik tej pompy czy moze wlasnie przez to ze cos sie dzieje z napieciem :)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie kolego jest podobny problem ale nie z pompą bo pompy to u mnie nie usłyszysz :wink: a problem jest z tym napięciem bo też gdy domknę szybę i przytrzymam przełącznik to obroty spadają ale czym to jest spowodowane to nie mam pojęcia :kwasny: no ale może ktoś będzie coś wiedział na ten temat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam nadzieje :]

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ----------

Zacząłbym od sprawdzenia połączeń masowych może słaby styk, jakbym wiedział gdzie ich szukać, naprowadzi ktoś?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment usystematyzuj.

Z Twojego postu wynika że robisz to na pracującym silniku.

Podłącz miernik napięcia i sprawdzaj w czasie tych prób napięcia na akumulatorze - nie powinno zejść poniżej 14,0V.

Jeśli te warunki są spełnione to powiedz mi o jakie szyby Ci chodzi - wszystkie?

I jakie obroty Ci spadają? Szyb (silników) czy silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie. A Vagiem tez moge sprawdzic bo niestety miernika nie posiadam. I jeszcze pytanko. Czy takie dziwne rzeczy z napięciem mogą mi zepsuć pompę paliwa? Bo w sumie ten problem z napięciem mam już trochę czasu tylko dopiero teraz chcę coś z tym zrobić, może to zbieg okoliczności ale z kolei pompy padają mi jak muchy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak obiecałem dokonałem pomiaru miernikiem podczas tego "problemu" i wygląda to tak: a mianowicie podczas odpalonego silnika napięcie wynosi 14.2 a gdy przytrzymamy przycisk od szyby to wtedy napięcie chwilowo spada na 13.7 po czym wraca na 14.2 co według mnie jest normalną reakcją na pobór prądu przez silnik szyby :wink: no a przy tym również spadają delikatnie obroty po czym wracają do normy. Więc sam nie wiem czy to normalna reakcja silnika czy może obroty nie powinny spadać :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam podobnie do 13 spada napiecie. Moze to i normalna rzecz ale strasznie denerwujaca. I jezeli normalna to kazdy powinien tak miec. Prosze o wypowiedz kogos czy rowniez tak ma :)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...