sołtys85 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam Od zeszłego tygodnia mam problem z wibracjami na jałowych obrotach przenoszonymi na karoserię odczuwalne w zasadzie tylko z przodu i też nie zawsze, w zasadzie tylko na rozgrzanym silniku. Najgorsze jest kangurkowanie, trzęsienie, podskakiwanie przy jeździe w korku i podjazdach po 2 metry do przodu. Nie pomaga nawet dodanie gazu do 2 tyś obr. Nadal skacze, tak jakby tarcza nie mogła skleić się z powierzchnią koła. Sprzęgło wymieniałem 137 tyś temu na identyczne jak było w ori LUK. Dwumas zostawiłem fabryczny bo był w dobrym stanie. Sprzęgło łapie na samej górze i działą w systemie 0-1. Załączone lub rozłączone nie ma w zasadzie pół sprzęgła, ale już tak było po 50kkm od wymiany, poprzednie też tak pracowało. Samochód to A4 z 98r. 1,8t quattro AJL 180KM nie chipowany. Przebieg na zegarach 440kkm. Co jest przyczyną? Dwumas czy krzywy docisk?
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 obawiam sie ze i tak i tak musisz rozbierac, wiec co by nie bylo to dowiesz sie jak zdejmiesz skrzynie
sołtys85 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 To, że trzeba będzie rwać skrzynię to raczej jestem pewien tylko pytanie czy mam szukać koła czy tylko na kolejnym zestawie sprzęgła się skończy. Problem w tym, ponieważ zamierzam temat zamknąć w jedną sobotę i chce miec graty. Dwumas jak coś to tylko używka wchodzi w grę.
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 szukaj calości od jakiegoś diesla AFN, albo lepiej AWX, tylko ze ciezko o uzywke z malym przelotem
sołtys85 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 szukaj calości od jakiegoś diesla AFN, albo lepiej AWX, tylko ze ciezko o uzywke z malym przelotem Chyba lepiej dwumas od aeb szukać bo mniej niutonów na i teoretycznie nie dostawał zbytniow kość. Ceny do 1,8t sa stanowczo przystępniejsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się