pawel1380 0 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 robisz test klap i patrzysz czy nastawnik sie rusza…jak sie rusza to wiadomo ze nie jego wina na 99% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjuba7 2 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 czyli podpiac pod kabel sma nastawnik i wlaczyc samocho i jak sie rusza to znaczy ze good ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 i uruchomic test nastawnika vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjuba7 2 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 a jak wlaczyc test nastawnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boratex 1 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Witam koledzy.Mam taki problem ze swieci mi sie kontrolka silnika i pokazuje sie blad P201600 Intake Manifold Running Position Sensor.Podmienialem nastawnik ale nic nie pomoglo.Kolektor po wyjeciu wyczyscilem, klapy chodza bez zaciecia.Kontrolka zgasla na jeden dzien i znowu swieci!Ma ktos pomysl na ta usterke??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjuba7 2 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Pewnie masz juz luzy na lopatkach musial bys czyms zapobiedz tych lozow albo wymienic kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidShelby 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 w 3.0TDI w A6 się wycinało. Wieczne problemy z tym są dlatego myślę że usunięcie tego nie jest złym pomysłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boratex 1 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Wycinalo sie te klapki,co sa w kolektorze?Jak to czyscilem to raczej luzu nie bylo!Te klapki sa dostepne osobno,czy tylko z kolektorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidShelby 0 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 No nie koniecznie klapy muszą mieć luz, a raczej luz może mieć cięgno które nimi steruje przy nastawniku. Nie wiem jak jest w 2.0TDI Common Rail w 3 litrowych się je wycina ale w tych nie mam pojęcia czy to robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boratex 1 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 A co ma to pomoc po wycieciu?Troche dziwne ze po wycieciu pomaga!A jak jest luz to wywala blad.Moze ktos ma jeszcze pomysl na to??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Witam czy ktoś może wyciągał sam ten nastawnik w celu przeczyszczenia ? co tam w środku jest ? jakaś elektronika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszax 0 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Panowie, bardzo sporadycznie pojawia mi się ten błąd co ok 2000km, kontrolka check engine się nie zapala. Jedynie zaobserwowałem to po podłączeniu do vcds. Po skasowania błędu na jakiś czas jest spokój. Czy w związku z tym jakąś część w tym kolektorze się kończy? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Czerwca 2016 przez miszax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 2 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Witam. Wyskoczył mi błąd 7859 przy podłączeniu vcds. Kontrolka błędu na zegarach nie wyskakuje. Czy coś się dzieje z kolektorem? Zauważyłem że czasami przy gaszeniu silnika słychać z pod maski stuknięcie. Na elektrodzie ktoś napisał że siada pompa HP przez opiłki. Proszę o pomoc Problemem jest podobno jakiś plastikowy element na osi kolektora, który się wyrabia i powoduje błąd. Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/oferta/blad-nastawnika-klap-kolektora-p2015-2-0-tdi-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDkCIRG.html#99b3173c12 Przerabiał ktoś to? Edytowane 17 Lutego 2018 przez resiak82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 13 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 3 godziny temu, resiak82 napisał: Witam. Wyskoczył mi błąd 7859 przy podłączeniu vcds. Kontrolka błędu na zegarach nie wyskakuje. Czy coś się dzieje z kolektorem? Zauważyłem że czasami przy gaszeniu silnika słychać z pod maski stuknięcie. Na elektrodzie ktoś napisał że siada pompa HP przez opiłki. Proszę o pomoc Problemem jest podobno jakiś plastikowy element na osi kolektora, który się wyrabia i powoduje błąd. Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/oferta/blad-nastawnika-klap-kolektora-p2015-2-0-tdi-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDkCIRG.html#99b3173c12 Przerabiał ktoś to? tu jest opisany problem, poczytaj od postu 221 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 2 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Właśnie czytałem ten temat akurat Zakupię ten pierdolnik z allegro i zobaczę czy pomoże. Zastanawiam się czy dodatkowo wyciągnąć kolektor i go przeczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się