Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Blad 7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli podpiac pod kabel sma nastawnik i wlaczyc samocho i jak sie rusza to znaczy ze good ?

Opublikowano

a jak wlaczyc test nastawnika

Opublikowano

Witam koledzy.Mam taki problem ze swieci mi sie kontrolka silnika i pokazuje sie blad P201600 Intake Manifold Running Position Sensor.Podmienialem nastawnik ale nic nie pomoglo.Kolektor po wyjeciu wyczyscilem, klapy chodza bez zaciecia.Kontrolka zgasla na jeden dzien i znowu swieci!Ma ktos pomysl na ta usterke???

Opublikowano

Pewnie masz juz luzy na lopatkach musial bys czyms zapobiedz tych lozow albo wymienic kolektor

Opublikowano

w 3.0TDI w A6 się wycinało. Wieczne problemy z tym są dlatego myślę że usunięcie tego nie jest złym pomysłem.

Opublikowano

Wycinalo sie te klapki,co sa w kolektorze?Jak to czyscilem to raczej luzu nie bylo!Te klapki sa dostepne osobno,czy tylko z kolektorem?

Opublikowano

No nie koniecznie klapy muszą mieć luz, a raczej luz może mieć cięgno które nimi steruje przy nastawniku. Nie wiem jak jest w 2.0TDI Common Rail w 3 litrowych się je wycina ale w tych nie mam pojęcia czy to robią.

Opublikowano

A co ma to pomoc po wycieciu?Troche dziwne ze po wycieciu pomaga!A jak jest luz to wywala blad.Moze ktos ma jeszcze pomysl na to???

Opublikowano

Witam czy ktoś może wyciągał sam ten nastawnik w celu przeczyszczenia ? co tam w środku jest ? jakaś elektronika ?

Opublikowano (edytowane)

Panowie, bardzo sporadycznie pojawia mi się ten błąd co ok 2000km, kontrolka check engine się nie zapala. Jedynie zaobserwowałem to po podłączeniu do vcds. Po skasowania błędu na jakiś czas jest spokój. Czy w związku z tym jakąś część w tym kolektorze się kończy?

ace2f94666aa47a33050e93c3c14c393.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez miszax
Opublikowano (edytowane)

Witam. Wyskoczył mi błąd 7859 przy podłączeniu vcds. Kontrolka błędu na zegarach nie wyskakuje. Czy coś się dzieje z kolektorem? Zauważyłem że czasami przy gaszeniu silnika słychać z pod maski stuknięcie. Na elektrodzie ktoś napisał że siada pompa HP przez opiłki. Proszę o pomoc

Problemem jest podobno jakiś plastikowy element na osi kolektora, który się wyrabia i powoduje błąd. Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/oferta/blad-nastawnika-klap-kolektora-p2015-2-0-tdi-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDkCIRG.html#99b3173c12  Przerabiał ktoś to?

20180217_153004-800x450.jpg

Edytowane przez resiak82
Opublikowano
3 godziny temu, resiak82 napisał:

Witam. Wyskoczył mi błąd 7859 przy podłączeniu vcds. Kontrolka błędu na zegarach nie wyskakuje. Czy coś się dzieje z kolektorem? Zauważyłem że czasami przy gaszeniu silnika słychać z pod maski stuknięcie. Na elektrodzie ktoś napisał że siada pompa HP przez opiłki. Proszę o pomoc

Problemem jest podobno jakiś plastikowy element na osi kolektora, który się wyrabia i powoduje błąd. Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/oferta/blad-nastawnika-klap-kolektora-p2015-2-0-tdi-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDkCIRG.html#99b3173c12  Przerabiał ktoś to?

20180217_153004-800x450.jpg

tu jest opisany problem, poczytaj od postu 221

Opublikowano

Właśnie czytałem ten temat akurat :lol: Zakupię ten pierdolnik z allegro i zobaczę czy pomoże. Zastanawiam się czy dodatkowo wyciągnąć kolektor i go przeczyścić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...