Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Blad 7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor pomocy


kjuba7

Rekomendowane odpowiedzi

czyli podpiac pod kabel sma nastawnik i wlaczyc samocho i jak sie rusza to znaczy ze good ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wlaczyc test nastawnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy.Mam taki problem ze swieci mi sie kontrolka silnika i pokazuje sie blad P201600 Intake Manifold Running Position Sensor.Podmienialem nastawnik ale nic nie pomoglo.Kolektor po wyjeciu wyczyscilem, klapy chodza bez zaciecia.Kontrolka zgasla na jeden dzien i znowu swieci!Ma ktos pomysl na ta usterke???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz juz luzy na lopatkach musial bys czyms zapobiedz tych lozow albo wymienic kolektor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 3.0TDI w A6 się wycinało. Wieczne problemy z tym są dlatego myślę że usunięcie tego nie jest złym pomysłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie koniecznie klapy muszą mieć luz, a raczej luz może mieć cięgno które nimi steruje przy nastawniku. Nie wiem jak jest w 2.0TDI Common Rail w 3 litrowych się je wycina ale w tych nie mam pojęcia czy to robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś może wyciągał sam ten nastawnik w celu przeczyszczenia ? co tam w środku jest ? jakaś elektronika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bardzo sporadycznie pojawia mi się ten błąd co ok 2000km, kontrolka check engine się nie zapala. Jedynie zaobserwowałem to po podłączeniu do vcds. Po skasowania błędu na jakiś czas jest spokój. Czy w związku z tym jakąś część w tym kolektorze się kończy?

ace2f94666aa47a33050e93c3c14c393.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez miszax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wyskoczył mi błąd 7859 przy podłączeniu vcds. Kontrolka błędu na zegarach nie wyskakuje. Czy coś się dzieje z kolektorem? Zauważyłem że czasami przy gaszeniu silnika słychać z pod maski stuknięcie. Na elektrodzie ktoś napisał że siada pompa HP przez opiłki. Proszę o pomoc

Problemem jest podobno jakiś plastikowy element na osi kolektora, który się wyrabia i powoduje błąd. Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/oferta/blad-nastawnika-klap-kolektora-p2015-2-0-tdi-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDkCIRG.html#99b3173c12  Przerabiał ktoś to?

20180217_153004-800x450.jpg

Edytowane przez resiak82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, resiak82 napisał:

Witam. Wyskoczył mi błąd 7859 przy podłączeniu vcds. Kontrolka błędu na zegarach nie wyskakuje. Czy coś się dzieje z kolektorem? Zauważyłem że czasami przy gaszeniu silnika słychać z pod maski stuknięcie. Na elektrodzie ktoś napisał że siada pompa HP przez opiłki. Proszę o pomoc

Problemem jest podobno jakiś plastikowy element na osi kolektora, który się wyrabia i powoduje błąd. Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/oferta/blad-nastawnika-klap-kolektora-p2015-2-0-tdi-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDkCIRG.html#99b3173c12  Przerabiał ktoś to?

20180217_153004-800x450.jpg

tu jest opisany problem, poczytaj od postu 221

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czytałem ten temat akurat :lol: Zakupię ten pierdolnik z allegro i zobaczę czy pomoże. Zastanawiam się czy dodatkowo wyciągnąć kolektor i go przeczyścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...