YATES Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Mam prośbę - chciałbym podłączyć pod 380V ale jak widać na zdjęciu ten silnik jest jakiś inny . Jak widać na zdjęciu z silnika wychodzi 6 przewodów z czego są dwie wiązki po dwa kable i dwa pojedyncze. Ten po prawo na zdjęciu najdłuższy jak znalazłem silnik był podłączony pod obudowę , a te dwa przewody obok niego nie były podłączone do niczego. Czy mógł by ktoś z was podpowiedzieć mi jak to połączyć aby bez obawy podłączyc silnik pod 380V. Zawsze było tak że szły dwie wiązki po trzy przewody i dodatkowo osobno masa więc można było łączyć w trójkąt lub gwiazdę. A tutaj jest jakoś dziwnie tak jak by za mało przewodów.
Krzycho81 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 To nie masa tylko przewód ochronny. wychodzi na to ze pod zaciski śrubowe podpinasz 3 fazy a luźne przewody zwierasz z sobą( wszystkie 3). Teraz ale, gdyby przypadkiem ktoś pomieszał początki i końce uzwojeń, wiadro bezpieczników pójdzie i tak nie dojdziesz. Jednym słowem powodzenia.
YATES Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 Już nieaktualne - urwałem przewody w środku silnika . Silnik na złom
Krzycho81 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Na złom go trochę szkoda. Za parę złoty można dać go komuś niech przemota.
YATES Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 Na złomie dają 2,30zł za 1kg silnika, a on waży 31kg więc bez łaski 71zł za niego dostanę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się