hektor1990dzn Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Witam mój problem polega na tym że uszkodzeniu uległ wiatraczek pompki centralnego zamka. Jakis czas jezdzilem bez centralnego zamka jednak nie mogłem już tak dalej ponieważ mnie to już irytowało dzisiaj byłem na szrocie i wziąłem sam wiatraczek wymieniłem z innej pompki bo był cały wszystko pasowało jednak czar prysł gdy złożyłem ten cały wiatraczek i chciałem go wypróbować silniczek słychać było zakręcił raz i tu na tym zakończył swój żywot:facepalm: co zrobic żeby znów mieć centralny zamek bo już nie umiem sobie z tym poradzić a za pompke ze szrotu zapłaciłem 45 zł i może nijak ma się cena do nowej pompki ale jednak coś to jest proszę o szybką odpowiedź ponieważ staje się już to irytujące z góry dziękuje P.s Czy wszystkie wiatraczki od pompki będą pasowały?? czy jest jakiś szkopuł?
rafal9119 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 kompresorki wszystkie sa takie same najtansze sa od audi b4 i golfa 3 .
hektor1990dzn Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 i jak najlepiej zrobić? przelutować kompresorek do mojej płytki czy tak jak ja zrobiłem przełożyc wiatraczek zachodzę w głowę co musiałem zrobić nie tak
szulagw Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 przełóż silnik z pompki od golfa 3 (potrzebna jest przeróbka rurki odprowadzającej powietrze). Elektryke zostaw taką samą. Minimalnie trzeba przerobić,ale ogarniesz ten temat. Pozdrawiam
hektor1990dzn Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 hmm a tak jak ja zrobilem to juz sie by nie dalo?? włozyc tylko sam wiatraczek i skrecic... kurcze wlasnie z golfa niby pasuje ale te gumki sa ciut węższe...
pan kierownik Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Wszystko masz w tym temacie, wystarczyło poszukać http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-wymiana-grafitowego-wirnika-module-centralnego-zamka-69024/
hektor1990dzn Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Wszystko tak zrobiłem jak w tym linku bez przepiłowywania rurki wyciągłem tylkowirnik krzyżak i zalozylem nowy zlozylem wlaczylem zamykanie i psssst i nie pompowalo peklo
pan kierownik Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Przełóż cały silniczek z Golfa III - są trwalsze. Wszystko masz opisane w linku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się