Piteros1 2 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 witam ostatnio przy wyprzedzaniu braklo mocy, i auto mulilo, odrazu mi sie cos skojarzylo ze z turbem cos sie dzieje, dla upewnienia sie przy postoju zgasilem auto, po ponownym odpaleniu bylo ok, narazie mi sie to zdarzylo dwa razy , od czego zaczac rozpoznanie usterki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roki1970 0 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam , ja to przerabiałem ze swoim szpejem ,łopatki przy zmiennej geometrii się zacinały .Szlifierka kątowa załatwiła sprawę teraz śmiga aż miło,pozdrawiam życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 2 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 czyli przeczyscic ??? tak jak tu Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. - YouTube ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Kolego poszukaj trochę takich tematów jest już miliony na forum rozbierz turbine wyczyśc wydług katalizator ze środka jeśli masz i po problemie wszystko masz w dziale warsztat zrób to sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek 0 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 wy juz każecie czyścić turbine i obstawiacie ze to jest to. Ja mam turbine po czyszczeniu i przy 120 turbinka off dzisiaj kolega mial zapieczone łopaty po wyczyszczeniu dalej turbina sie wyłącza poszukaj nieszczelności wezyki zaworek może grucha podepnij pod vaga zrób logi i tyle a turbine na samym koncu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 zobacz jak pracuje grucha na pracujacym silniku czyli odlaczaj wezyk z gruchy i zakladaj jak pracuje lekko to wiesz ze kierownice ok i szukaj dalej pozdrawiam:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucazzz 0 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 sprawdz szczelnosc dolotu, zobacz czy weze przy ICku nie puszczaja... przyczyn mozebyc wiele, niektóre bardzo prozaiczne... niekoniecznie od razu turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 nie wiem czy to ma znaczenie ale jakies 3 tyg temu , wrzucilem kosci na ok 135-140km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Najapierw było zlogwać auto czy jest wszystko Ok a dopiero montowac gotowce..... Zapnij vaga zczytaj błedy potem weryfikacja i do przodu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 w kazdej chwili moge wrocic do serii, wystarczy wrocic kosci wiec bez obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Wiec wróc do serii i zrób logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek1995 0 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 obstawiam n75, mialem podobny problem, ze auto lapalo notlaufa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Najpierw zrób logi na chipe i zobaczymy jak one wyglądają. Zrób najlepiej wszystkich grup, ponieważ nie wiemy czy chip jest dobry. Jeśli masz problem z turbem to chip tylko pogarsza sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 przy robieniu logow na przeplywce zmulio znowu, ale chcialem zrobic jeszcze turbo i potem zczytac blad bo myslalem ze sie powtorzy, ale niestety Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu przy koncowce zmulio Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dodam jeszcze ze dzisiaj na engine wyczytalem blad VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1630 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Chip należy do tych allegrowych i jest kiepski(limitery źle ustawione). Jakieś 125 KM może z tego będzie. Wróć do serii i wtedy zrób logi. Za samochodem nie masz chmury dymu ? Daj nam wtedy logi do sprawdzenie. Chip jak dla mnie nie jest główną przyczyną, ale on tylko wzmacnia Twój problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Albo geometria stoi albo cos z N75 i wezykami bo nic innego tu nie widac po logach nie mowiac o programie bo nie odblokowany odczyt zadanego doladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 2 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 nie nic nie dymi, ladnie sie zbiera 2,3 bieg w podloge to mieli kolami, narazie mi sie 3 razy zmulio auto, te kosci sa z auta blizniaczego i tam byl podkrecany na ori gratach, moze cos sie zluzowalo jak podnosilem silnik w celu wymiany miski, cos tam syczalo w pewnym momencie, ale wszystko normalnie chodzilo i co nagle teraz cos by sie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 przepływka ok natomiast jest przeładowanie turbiny zrób jak ci napisałęm wcześniej i zapomnisz o problemie ja już z 3 lata śmigam po czyszczeniu turbo sam zrobiłem dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 2 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 jeszcze jak wrzuce wyzszy bieg i z niskich obrotow mu depne to tak jakby drzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Drży bo pewnie dowalone jest momentu a 2 masa słabsza wiec dlatego... Zrób logi 8 kanału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się