Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Pytanie o podłokietnik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest możliwość zamontowania oryginalnego podłokietnika audi do wersji B5 z 1995 roku bez dużych przeróbek. Jestem laikiem w kwestii przeróbek a podłokietnik bardzo by sie przydał.

Opublikowano

jest taka możliwość tylko musisz go zakupić wraz z łapą trzymającą go a w tym swoim tunelu poprostu sobie ładnie wyrysujesz jaki otwór trzeba wyciąć. cięcie idzie lekko więc spokojnie dasz radę.

tu masz coś więcej na ten temat

http://a4-klub.pl/wnetrze-99/podlokietnik-a4-b5-95r-313841/

---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ----------

tak powinien wyglądać podłokietnik ori audi wraz z łapą

3960059633.jpg

a tu masz filmik który znalazłem na necie jak zamontować taki podłokietnik

Opublikowano
  • Autor

Dzieki wielkie

---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ----------

A jeszcze zapytam. A jakbym jednak nie chciał ciąć tunelu, da się dokupić gotowy tunel z podłokietnikiem?

Opublikowano

da się ale wiadomo że wtedy jest troszkę drożej. a wyciąć to nie problem bo jak wyjmiesz tunel to sobie łapę przykręciśz zrobisz najpierw otwór na łapę nasuniesz podłokietni odryzujesz sobie otwór jaki ma być wycięty i tniesz ja tak robiłem u siebie .

Opublikowano