fafa61 0 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Piotr,u mnie 170 tys nalotu,egr i dpf nie ruszane.Silnik cieply i wystarczy ze postoi 15 min i ponownym odpaleniu spaliny smierdza,gryzacy zapach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 No właśnie, jak ktoś chce żeby mu pachniało to najprościej zmienić na 1,8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Wy nie macie lepszego zajecia tylko niuchaci spaliny.... :-D ? Tak ma byc.taka konstrukcja. Juz otrzymalem odp od kolesia ktory siedzi w tych silnikach od 2005r. Takze te spaliny beda nie raz zalatywac takim kwaskiem czasem mocniej czasem mniej. U mnie tez spaliny czasem dawalo dosc mocno ale jak przestawilem rozrzad idealnie na 0.0 jest juz inaczej.nawet dynamika z dołu sie ukazala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Bo w tych silnikach synchronizacja wałków = idealne spalanie. Wszelka odchyłka to brak stechiometryczności. Efekt albo czarno albo niebiesko im bliżej doskonałości tym mniej smrodu i efektów wizualnych. PS. Od czego jest to jeszcze zależne: - temp. paliwa - temp. powietrza - temp. chłodziwa - masa powietrza - ciśnienie paliwa - ciśnienie powietrza - ciśnienie doładowania - zawór RGR - klapa gasząca/przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszka76 4 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 jak sprawdzic ta synchronizacje wałków?za pomocą vaga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Za pomocą Vag-a. Instrukcję masz tu http://www.zagazuj.pl/dane/Ustawianie%20kata%20synchronizacji%20PD%20Pompo%20wtryski.pdf pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszka76 4 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 dzieki sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egj980 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Panowie, 5 lat po wymianie EGR w moim BLB - ponownie pojawił się problem z zaworem. Zastanawiam się nad jego zaślepieniem i programowym wycięciem. Nie spodziewam się poprawy parametrów pracy silnika, tylko nie podoba mi perspektywa kolejnej inwestycji w zawór za jakiś czas . Czy z usunięciem EGR wiążą się jakieś minusy, np wolniej nagrzewa się zimą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się