insane69 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Zapewne nie tylko ja spotkałem się z problemem tego typu podczas próby wykonania logów silnika (ja posiadam ryżownika VCDS 11.11.3): oczywiście mowa o nieaktywnej opcji "Meas. Blocks - 08" więc pozostaje oczywiście "Adv.Meas.Values" tylko jest malutki problemik, wszystkich pozycji jest 950 (przynajmniej u mnie) pomęczyłem się trochę i zapisałem pomiary wszystkich pozycji: adv_measurement.pdf Zwracam się z prośbą do tych osób, które dokonują takich pomiarów aby pomogli mi dokonać takich pomiarów tj. znaleźć nr z załączonej listy będący odpowiednikami określonych pozycji z poszczególnych bloków pomiarowych. Sam próbowałem to robić ale z racji tego, że od niedawna posiadam zarówno B8 jak i vcds to tylko częściowo udało mi się (zapewne w wielu pozycjach się pomyliłem ) Moje "rozszyfrowywanie" dokonywałem bazując głównie na tym, tym i tym temacie, jak również porównując logi innych użytkowników. [TABLE=class: grid, width: 1100, align: left] [TD=align: center]blok 001[/TD] [TD=align: center]blok 003[/TD] [TD=align: center]blok 004[/TD] [TD=align: center]blok 007[/TD] [TD=align: center]blok 013[/TD] [TD=align: center]blok 018 i 023[/TD] Engine speed - 062 Engine speed - 062 Engine speed - 062 Fuel Temp - 045 Cyl 1 - 017 nie dotyczy Injected quantity - 059? MAF (specified) - 058 Spec start of inj - 040 Fuel cooling state - ? Cyl 2 - 018 (analiza pompo- Spec, Inj, duration - 619 MAF (actual) - 057 lub 163 Spec inj, duration - ? Intake Air Temp - 006 Cyl 3 - 019 wtryskiwaczy) Coolant temp - 049 EGR duty cycle - 122 lub (466, 467, 468) Synchro, angle - ? Coolant Temp - 049 Cyl 4 - 020 [/TD] [/TABLE] [TABLE=class: grid, width: 550, align: left] [TD=align: center]blok 000 pozycja 1 (odpowiada - Obroty silnika - 062) - ? pozycja 2 (odpowiada - Kąt początku wtrysku - 040?) - ? pozycja 3 (odpowiada - Położenie pedału przyspieszenia - 900?) - ? pozycja 4 (odpowiada - Dawka wtryskiwanego paliwa - 059?) - ? pozycja 5 (odpowiada - Ciśnienie w kolektorze ssącym - 210?) - ? pozycja 6 (odpowiada - Ciśnienie atmosferyczne - 182 lub 183?) - ? pozycja 7 (odpowiada - Temp. płynu chłodzącego - 049) - ? pozycja 8 (odpowiada - Temp. w kolektorze ssącym - 215 do 218?) - ? pozycja 9 (odpowiada - Temp. paliwa - 045) - ? pozycja 10 (odpowiada - Masa powietrza - 057) - ? [/TABLE] [TABLE=class: grid, width: 700, align: left] [TD=align: center]blok 008[/TD] [TD=align: center]blok 010[/TD] [TD=align: center]blok 011[/TD] Engine speed - 062 MAF - 057 lub 163 Engine speed - 062 IQ driver's req - ? Atmos, pressure - 182 lub 183 Spec, intake press - 054 IQ via rpm(Torq) - ? Intake air press - ? Actual intake press - 053 IQ via MAF - ? Throttle - 900 D,cycle MAP - 055 [/TABLE] Jeśli chodzi o blok 000 to wzorowałem się na powyższym jpg-u dla określenia odpowiedników, jednakże "wartości wymagane" mają inne wartości. Tak więc, czy znajdują się odpowiedniki wszystkich pozycji od 1 do 10 w wartościach liczbowych czy trzeba bazować na tych pozycjach, które zapisałem w nawiasach (jeśli to co napisałem jest poprawne )? Kolejna sprawa to logowanie grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011 Jak to zrobić ? Mam nadzieję, że nie zrugacie mnie za moje ewentualne noobowskie pytania i ponownie proszę o sprawdzenie tego co zapisałem w tabelach (wszystkie pozycje:P) i podpowiedzenie tam gdzie nic nie zapisałem i/lub ewentualnie ukierunowanie mnie w temacie Dzięki! ---------- Post dopisany 06-03-2014 at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany 01-03-2014 at 18:53 ---------- QQ
szogun0 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Ale o co chodzi? Czyżby ludziska mieli problemy z czytaniem. Wszystkie parametry podczas diagnostyki UDS są podpisane. Wystarczy tylko poszukać. No ale pewnie trzeba na tacy podać.
insane69 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Niby wszystkie parametry są podpisane, jednak z tego co widzę niektóre się w pewien sposób dublują, innych nie mogłem odnaleźć gdyż albo ślepy jestem albo są jakoś skrótowo opisane .... Poza tym ja nie proszę o podawanie na tacy tylko o weryfikację tego co sam wyszukałem ...
przemik Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Sławek Nie zaprzeczysz chyba ze jest trudniej.... nikt nie mowi o tacy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się