CzarecK Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Witam, mam na imie Mateusz. Tak jak większość użytkowników forum chciałbym przedstawić swoje Autko. Poprzednim autem był poczciwy golf III 1.8 AAM, a w listopadzie br. przyszedł czas na coś innego. Początkowo szukałem golfa IV bądź Seata Ibizy III, jednakże trafiłem na to cudo i tak już zostało... AUDI A4 B5 1.8 1999r. Wyposażenie - elektryczne szyby - elektryczne i grzane lusterka - regulowana kierownica - climatronic - grzane fotele - 4 poduchy - Światła przeciwmgłowe - Radio Audi Symphony - Sekwencyjna instalacja podtlenku LPG Teraz śmiga na 15' stalowych i zimówkach Falken, na lato alu 16" piecioramienne, wydaje mi się że ori AUDI Reszta tak jak widać na fotkach Do tej pory problemów z autem nie było, hamulce - tarcze i klocki przód + tył, płyny ustrojowe i filtry wymienione, dorzuciłem wycieraczki bezramkowe i radio CB TTI z anteną HUSTLER. Do zrobienia pozostało: - Rozrząd - najważniejszy, aczkolwiek strasznie drogi interes w tym aucie... teoretyczne zostało jeszcze 15 tyś ale lepiej wcześniej... - Problem z klamką drzwi tylnych - po prostu blokuje się w połowie i drzwi się nie otwierają - Radio - często nie chce czytać płyt:facepalm: Plany - Na pewno z czasem felgi od rs - Radio z Navi - Może trochę niżej - Ciemna szyba, aczkolwiek nie wiem czy będzie pasowała pod lakier wiec może ktoś się wypowie Ogólnie chciałbym wyglądem troszkę zbliżyć do RS-a:wink: Chętnie posłucham Waszych opinii, rad jak i pomysłów :]
Arkadiush Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 ładna wersja :decayed:gleba dobre koło i będzie git
CzarecK Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Przyszła wiosna, hajs uzbierany więc można wziąć się do roboty:kox: Na dzień dzisiejszy autko wygląda tak:facepalm: Jak widać zabawa trwa:grin: Do wymiany idzie - Kompletny rozrząd - wszelkie paski - olej, filtry - 3 przeguby, stukał już jeden, okazało się że na 2 innych zniszczyła się gumowa osłona i krótki ich żywot... - Uszczelnienie silnika - olej dostawał się pod kaptury od świec, i czasem było go czuć w środku podczas przyśpieszania bądź hamowania - Poduszka silnika - Opony Nokian letnie. miały być nowe, ale znalazły się 2 sezonowe w dobrej cenie Póki co śmigam a3 brata. W porównaniu do mojej to jest twarda jak skała:grin: chyba mi się 4 litery za bardzo przyzwyczaiły do mojej:grin: Panowie, mam pytanie, jako ze na forum 80% aut zglebionych, to prosze wytlumaczcie mi czy jest sposob delikatnego obnizenia auta, bez utraty wygody jazdy? Czym rozni sie zawias 1BE od tego ktory mam teraz, i czy te delikatne obnizenie wplywa w jakis sposob na zywotnosc wachaczy? Nie interesuje mnie gleba do ziemi, chcialbym po prostu zmniejszyc ta odleglosc miedzy kolem a nadkolem przy feldze 16" bo tez chcialbym sie ustawic z Wami na jakis zlot, a na takiej kozie to mi glupio przyjechac... Aktualnie jestem w UK i moze tutaj udaloby sie wyrwac taniej jakies czesci niz u Nas. Widzialem ze licznik z Fis-em mozna niedrogo znalezc, ale jak czytam ile z tym pracy, to chyba sobie nie poradze, biorac pod uwage tez to ze nie znam sie na tym. I jeszcze jedno, uwazacie ze pod ten lakier warto byloby okleic te kierunki z przodu a'la usa? Bo na zdjeciach nie widac wszystkiego, moze ktos juz to robil i podpowie, bo nie chce zeby wiesniacko wyszlo jesli bardzo widac po oklejeniu ze to folia. Z gory dzieki za odpowiedz, licze na Wasza pomoc Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez CzarecK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się