Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

proszę o analizę logów. Pierwszy raz to robiłem więc nie wiem, czy są zrobione poprawnie:kwasny: mam automat więc nie mogłem od razu na 100% wciskać gaz ze względu na kick down dlatego być może na tym polega błąd, a może jednak są zrobione ok i da się coś z tego odczytać. W razie wątpliwości proszę pokierować mnie co i jak mam zrobić. Zrobiłem logi dynamiczne i bs i wygląda to tak:

BS

Grupy: 000,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

DYNAMICZNE

Grupy: 003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Proszę o analizę i podpowiedzi co mam zrobić żeby było lepiej. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

Brakuje statycznych normalnych.

Z tego co zamiesciles jest ok - moze oprocz minimalnie poznego zapłonu... ale to kosmetyka.

Opublikowano

Dzisiaj je wrzucę. A zapłon to chodzi o kąt wtrysku? Bo zmieniałem rozrząd w sobotę a logi robiłem wczoraj więc prawdopodobnie kąt wtrysku jest zły bo z tego co sprawdziłem wynosi 31-35, a powinien chyba 48-51? Tylko nie wiem jaki był kąt przed zmianą rozrządu. Logi wrzuciłem tutaj bo trochę zwiększyło mi się spalanie więc może znajdziecie w logach co jest przyczyną:wink:

---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ----------

Dorzucam logi statyczne:

Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Proszę o analizę:a4fan:

Opublikowano

Jest OK.

Dawka wysoka ale jak motor rowno chodzi to bym nie zmieniał.

Jesli zmieniałes niedawno rozrząd to wszystko tlumaczy. Pojezdzij troche i jedz tam gdzie Ci zmieniali - niech skontrolują/wyregulują kąt wtrysku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...