robertsobol1983 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Panowie. pacjent -ALT. objawy- gdy sie wcisnie szybko gaz na zimnym silniku to nawet przez dłuższą chwile nie chce sie wkręcać ale jakby sie zaksztusza nie wie co zrobic i dopiero wchodzi na obroty. Na cieplym jest duzo lepiej bo po gwałtownym wciśnięciu gazu zaksztusza sie na sekundę jakby silnik wiecej chcial wciagnac powietrza niz jest mu wstanie to dac przepustowosc rury dolotowej od filtra i dopiero wchodzi na obroty - slychac to tak jak kiedys ogladalem filmik chyba z jakims BMW o diabelskim silniku ze gdy wciskal gosciu gaz to najpierw bylo slychac potężne zasysanie powietrza przez filtr a potem silnik - tak to wyglada u mnie wrażenie jakby to byla nie wiem jak silna jednostka a to tylko 131km. No i wydaje mi sie ze troche moglby by byc silniejszy choc powiedzmy ze do 3 biegu ladnie idzie ale na 4 i 5 moglo by byc lepiej choc dopiero go kupilem wiec nie wiem jak powinien jechac tak na prawde. Vaga nie posiadam wiec logów nie zrobie Moje podejrzenia - przepływomierz pozdro
czaki22 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 po co 2 tematy ? to nie jest wysypisko tylko forum, 1. uzupełnij profil 2. podłacz VAG-a bo taki opisywanie jest tyle warte co nic wiesz z ślepym o kolorach 3. napisz skąd jesteś, to ci moze ktos pomoze 4. to nie W11 zebyś miał podejrzenia nikt nie bedzie oglądał filmiku z BMW na tym forum
robertsobol1983 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 Dobra panowie okazało się że ta moja B7 łaczy się po lini kkl więc udało mi się swoim starym kablem zrobić diagnozę. Poza tym kupiłem fejs do LPG i okazało się ze gaz był słabo wyregulowany i to było przyczyną że auto słabo przyśpieszało gdyż na pełnym bucie korekty krótkoterminowe były ponad -15% i więcej oraz ogólnie długoterminowa była na 13% na ubogo więc porządnie wyregulowałem LPG po korektach, długotrminowa spadła i teraz auto śmiga aż miło i do tego spalanie od razu również spadło. Te przyksztuszanie się po wciśnięciu pedału gazu na zimnym silniku to przyczyną było nie naturalne czasy wtrysku rzędu ponad 25ms które pojawiają się tylko na zimnym silniku i stąd te zadławienie. Temat ten do ogarnięcia po opcji zubożanie na zimnym silniku i korektach po temp gazu ale ostatecznie podjąłem decyzję ze wywalam sterownik Staga bo on się nie nadaje do tych aut (temat bardzo znany i szeroki na forach LPG) i wrzucam Agisa P13. Okazało się również że wtryski które mam zamontowane - hany redy są rónież złym pomysłem do tego auta gdyż pętlą gaz już przy 4500obr/min więc zmieniam je na hany złote zredukowane na zielone. I tyle w tym temacie. Auto ogarnięte i wszystko już gra... temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się