krzysiekvtec Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 W tipie jest zawor n75ma dwa wezyki do ciegna od sterowania turbo i jeszcze gdzies, czyjego koniec powinien znajdowac sie w srodku tipa ?
Dev Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 To nie jest czujnik tylko zawór N75. Cisnienie wychodzi z zimnej części turbo do N75, przechodzi przez niego i rozchodzi sie do aktuatora i TIPa
krzysiekvtec Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Czyli nie musi byc w tipie moze byc przedluzony wezykiem ?
Dev Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 On jest osadzonyw Tipie Co chcesz zrobic ????
krzysiekvtec Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 On ma dlugi kruciec i w seryjnym gumowym tipie siedzi gleboko a ja w ksasowym mam kruciec wystajacy z tipa zeby ten zaworek podlaczyc musial byc przewod. Caly czas mam blad p0102
krzysiekvtec Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 Mozliwe ze padla po zmianie na stozek czy po prostu odczyt jakis jest inny ? Da sie jakos to ominac ustawic ? ---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:09 ---------- Wlasnie bylem sprawdzic ile g/s przelatuje powietrza, calyczas mam 0 wczesniej normalnie ookazywalo... Wtyka ruszam ale nic sie nie zmienia,
hopek03 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 morze podczas montażu Tipa przez nieuwagę spad ci albo uderzyłeś gdzieś nim lub przedmuchiwałeś sprężonym powietrzem i się uszkodził
krzysiekvtec Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 Dokladnie spadl :-\ dzisiaj na postoju tak dymił ze nic nie bylo widac, ale mocy nie stracil po zmianie tipa duzo lepiej przyspiesza :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się