Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zawor N75 w tipie 1.8 t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tipie jest zawor n75ma dwa wezyki do ciegna od sterowania turbo i jeszcze gdzies, czyjego koniec powinien znajdowac sie w srodku tipa ?

Opublikowano

To nie jest czujnik tylko zawór N75.

Cisnienie wychodzi z zimnej części turbo do N75, przechodzi przez niego i rozchodzi sie do aktuatora i TIPa

Opublikowano

Czyli nie musi byc w tipie moze byc przedluzony wezykiem ?

Opublikowano

On jest osadzonyw Tipie

Co chcesz zrobic ????

Opublikowano

On ma dlugi kruciec i w seryjnym gumowym tipie siedzi gleboko a ja w ksasowym mam kruciec wystajacy z tipa zeby ten zaworek podlaczyc musial byc przewod. Caly czas mam blad p0102

Opublikowano

Ten blad jest od przeplywki a nie od N75

Opublikowano

Mozliwe ze padla po zmianie na stozek czy po prostu odczyt jakis jest inny ? Da sie jakos to ominac ustawic ?

---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:09 ----------

Wlasnie bylem sprawdzic ile g/s przelatuje powietrza, calyczas mam 0 wczesniej normalnie ookazywalo... Wtyka ruszam ale nic sie nie zmienia,

Opublikowano

morze podczas montażu Tipa przez nieuwagę spad ci albo uderzyłeś gdzieś nim lub przedmuchiwałeś sprężonym powietrzem i się uszkodził

Opublikowano

Spadl mu spadł, do wymiany

Opublikowano

Dokladnie spadl :-\ :facepalm: dzisiaj na postoju tak dymił ze nic nie bylo widac, ale mocy nie stracil po zmianie tipa duzo lepiej przyspiesza :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...